Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلومینیوم اراک با باخت خانگی یک بر صفر مقابل هوادار تهران لیگ بیست و دوم را با شکست آغاز کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و هوادار تهران از ساعت 20 امروز و در چارچوب لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس در نخستین بازی فصل 1402- 1401 لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف یکدیگر می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"سیدمهدی رحمتی" سرمربی آلومینیوم اراک این تیم را که امروز میزبان بازی است، با ترکیب حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیر نوری، علیرضا نقی زاده، محمود قائدرحمتی، هانسل اورلاندو زاپاتا، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، محمدرضا آزادی، میلاد شیخ فخرالدینی، اسماعیل شریفات به مصاف میهمان هوادار تهران به میدان فرستاده است.

تیم فوتبال هوادار تهران در این مسابقه با ترکیب میلاد اسفینی فراهانی، امرحسین پورمحمد، فریبرز گرامی، عزت الله پورقاز، محمدجواد محمدی مرزودی، سپهر روزی طلب، محسن سفیدچغایی، حسین صادقی، نیما انتظاری، سیدمحمد میری و محمد چهارمحالی به سرمربیگری ساکت الهامی به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌رود.

قضاوت این دیدار بر عهده سیدوحید کاظمی با کمک دانیال باشنده، اسماعیل احمدی و مهرداد خسروی به عنوان داور چهارم است و طبق اعلام قبلی این بازی از شبکه آفتاب استان مرکزی به صورت مستقیم در حال پخش است.

ساکت الهامی سرمربی سابق نساجی که در جام حذفی و لیگ برتر فصل گذشته در دیدار با آلومینیوم حواشی بسیاری داشت، امروز درحالی برروی نیمکت هوادار نشسته که دضا عنایتی فصل گذشته هدایت این تیم تهرانی را برعهده داشت.

بازی در حالی به طور مساوی پیش می رفت که در دقیقه 22 برروی اشتباه بازیکنان دفاعی بازیکن شماره 7 محمدجواد محمدی از هوادار توانست دروازه پورحمیدی را باز کند تا هوادار را از آلومینیوم پیش بیندازد.

در ادامه، آلومینیوم تلاش زیادی کرد تا بتواند به گل رسیده و بازی را به تساوی بکشد اما هرحرکت این تیم با مقاومت و سد بازیکنان تیم میهمان روبرو می شد و راهی به دروازه هوادار تهران نداشت.

در پایان 45دقیقه قانونی و 3 دقیقه وقت تلف شده در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان تهرانی به پایان رفت تا یک برد یک نیمه‌ای مقابل آلومینیوم ارام نصیب هوادار تهران و شاگردان الهامی شود.

در نیمه دوم با وجود تعویض های پرتعدادی که دو تیم داشتند تغییری در روند بازی به وجود نیامد و آلومینیوم نتوانست از حمله‌های پرتعداد خود روی دروازه هوادار بهره‌ای ببرد.

هرچند در چندین صحنه کادر فنی آلومینیوم به نحوه قضاوت داور اعتراض داشت به طوری که سیدمهدی رحمتی و محمدنوازی روی صحنه‌ای کارت زرد دریافت کردند که با ادامه اعتراض نوازنی از داور کارت قرمز گرفت.

این درحالیست که آلومینیوم پس از 90 دقیقه قانونی و 5 دقیقه وقت اضافه بازی را با نتیجه یک بر صفر به هوادار تهران واگذار کرد.

لیگ برتر فوتبال| شکست یک نیمه‌ای آلومینیوم مقابل هوادارترکیب آلومینیوم اراک و هوادار تهران اعلام شدآی‌تی‌سی 2 بازیکن خارجی آلومینیوم صادر شد

انتهای پیام/711/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلومینیوم اراک هوادار تهران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در چارچوب مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس است و آنها نیز مانند سرخ‌ها به دلیل مصدومیت تیم کاملی در اختیار ندارند.

ابوالفضل سلیمانی، مدافع سابق پرسپولیس که در این فصل به آلومینیوم اراک پیوسته، به دلیل شکستگی بینی در بازی قبلی برابر ذوب‌آهن، نمی‌تواند مقابل سرخ‌ها به میدان برود.

همچنین مرتضی تبریزی و اسماعیل شریفات نیز همچنان مصدوم هستند تا آلومینیوم مثل بازی‌های گذشته حداقل سه غایب داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • پرسپولیسی‌ها سکو را با اراکی‌ها شریک شدند
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا
  • نبرد اراکی‌ها با سرخ‌پوشان پایتخت در جام حذفی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟