Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ریکاردو ساپینتو پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد. پیش از اظهارات سرمربی استقلال، محمدحسین زرندی مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در سخنان کوتاهی عنوان کرد که در صورت حضور دوربین‌های تلویزیونی نشست خبری برگزار نخواهد شد که پس از این صحبت‌ها دوربین‌های تلویزیونی محل نشست خبری را ترک کردند و ساپینتو صحبت‌های خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریکاردو ساپینتو در ابتدای این نشست خبری اظهار داشت: در نیمه اول خوب بودیم. حریف فرصت زیادی نداشت و تنها یک موقعیت داشت. کنترل خوبی بر بازی داشتیم. سپاهان منتظر اشتباه ما بود تا از آن استفاده کند. در دفاع هافبکی عملکرد خوبی داشتند و منتظر اشتباهات ما بودند و از این اشتباهات هم استفاده کردند. بعد از اینکه گل خوردیم تمرکزمان را از دست دایدم و گل دوم هم کار را خیلی برای ما سخت کرد.

وی ادامه داد: همانطور که قبلاً هم گفتم داور یک پنالتی به سود ما اعلام نکرد و نباید از این اشتباهات کوچک مقابل چنین تیم‌های مرتکب شویم. امیدوارم در آینده عملکرد خوبی داشته باشیم و با تمرکز بالا شرایط را بهبود ببخشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد شکست زودهنگام تیمش و اثرات مثبت و منقی این نتیجه، تصریح کرد: برای من رکورد خیلی مهم نبود. نباید می‌باختیم، اما باختیم. سعی می‌کنیم بهتر ظاهر شویم و رشد کنیم. رکورد برای من خیلی جالب نیست و امیدوارم در آینده بهتر ظاهر شویم.

 

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: ریکاردو ساپینتو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال سپاهان شکست استقلال مقابل سپاهان نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور

نشست خبری سالیانه دکتر روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری در محل معاونت علمی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075708 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • کمبود پنالتی‌زن داریم