Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک،  تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و هوادار در نخستین بازی از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 20 ورزشگاه امام خمینی (ره) مقابل هم قرار گرفتند که  این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود تیم هوادار خاتمه پیدا کرد.

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال هوادار در پایان این دیدار، اظهار داشت: قبل از هرچیزی به مهدی رحمتی تبریک میگویم تیم خیلی خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم او ما را سورپرایز کرد. بازیکنان خوبی دارند. شاید ناشناخته بودن تیم ما شرایط را سخت کرده بود. ما خیلی خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم و بازی متعادل شد. نیمه دوم تیم اراک خیلی دوست داشت خیلی زود به گل برسد و بعد از آن بتوانند گل دوم را بزنند. به نظرم آنها فوتبال را بی حوصله بازی کردند. آنها ابزار گل زدن را داشتند و ما هم ابزار دفاع کردن داشتیم و موقعیت چندانی ندادیم و در ضد حمله می توانستیم گل هم بزنیم.

وی افزود: فشار زیادی در دقایق پایانی به ما وارد شد و 3 امتیاز ارزشمندی بدست اوردیم. از بچه ها تشکر می کنم و دستشان را می بوسم. موقعی که گل را زدیم، نیمکت ما خوشحال تر از بازیکنان درون زمین بود. این مایه امیدواری من است و قطعا آلومنیوم تیمی خواهد بود که جایگاه جدولش از فصل گذشته بهتر خواهد بود.

الهامی درباره عملکرد کاظمی داور بازی گفت: داور خوبی بود و فرد توانمندی است و برای مسابقات بین المللی و الیت فرد مناسبی است.

سرمربی هوادار درباره روند بازی نساجی و سورپرایز نساجی و تراکتور در هوادار رخ می دهد، گفت: ما بازی به بازی جلو می رویم. خوشحالم که این بچه ها حضور دارند. توصیه آقا فیروز این بوده که این فصل جام نگیرم. همیشه وامدار او هستم و خدمتی که به من کرده، پدر و مادرم به من نکرده است. بچه های تیم اراک، چه رحمتی، چه نوازی و .. دوستان ما هستند. تیم اراک خیلی خوب بازی کرد و فکر نمی کردم اینقدر خوب بازی کند. دست مریزاد می گویم بابت این بازیکنان خارجی و این بازیکنان خیلی خوب بودند و از او باید یپرسم که این بازیکنان را از کجا جذب کرده است. ناشناخته بودن بازی به نفع ما تمام شد.

وی خاطرنشان کرد: پارسال یک جمله گفتم، شماره خانواده من را دادند و اصلا نگفتم بچه های اراک این کار را کردند. اراک دارد به قطب فوتبال تبدیل می شود. شما تیمی که می بازد و هوادارانش تشویق می کند باید برایشان خبردار ایستاد. من گفته بودم برخی شماره من را به افراد دیگه داده بودم و اگر کدورتی هست عذرخواهی می کنم.

الهامی درباره جذب بازیکن خارجی گفت: فکر نمی کنم بازیکن دیگری را در ادامه جذب کنیم، مگر اینکه مهدی رحمتی بازیکن خارجی برای ما سفارش کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: الهامی سرمربی هوادار هفته نخست ساکت الهامی هوادار خیلی خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم

علی‌اصغر حسن‌زاده پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: همه بازیکنان و کادر فنی با هم‌، هم‌پیمان شدیم که جام را به ایران برگردانیم و خدا را شکر که توانستیم به قول‌مان وفا کنیم و دل مردم ایران را شاد کردیم. مهمترین اتفاق شادی مردم ایران بود که اتفاق افتاد و برای ما ارزشمند بود.

وی در واکنش به طرح این موضوع که تا سن ۴۰ سالگی می‌تواند بازی کند، تصریح کرد: من تا جایی که بتوانم به تیم ملی و باشگاهم کمک کنم، بازی خواهم کرد. من تمام تلاشم را کردم که در زمین و بیرون زمین به جوانان کمک کنم. این خواسته را هم از من داشتند که به بازیکنان کمک کنم. خدا را شکر که تلاش همه بازیکنان و اعضای کادر فنی به ثمر نشست و شرمنده مردم نشدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که «تیم ملی فوتسال به چه امکاناتی نیاز دارد تا حداقل مقام سوم سال ۲۰۱۶ را تکرار کند؟»، خاطر نشان کرد: بازی‌های جام ملت‌ها را دیدیم، فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است و جام جهانی هم قطعاً شرایط سختی خواهد داشت. خیلی کارمان سخت است، اما ما تفکرمان سورپرایز کردن تیم‌ها در جام جهانی است. البته فقط پتانسیل انسانی نمی‌تواند این اتفاق را رقم بزند و برای تکرار آن تلاش زیاد و امکانات خوب می‌خواهند. ما سه ماه تا جام جهانی فرصت داریم و از مسئولان می‌خواهیم که امکانات خوبی در اختیار تیم بگذارند تا با بردهایی که در جام جهانی به دست می‌آوریم دل مردم را شاد کنیم.

حسن‌زاده درباره قهرمانی تیم ملی با وحید شمسایی تصریح کرد: من با وحید شمسایی از ۱۵، ۱۶ سالگی سابقه همکاری و بازی کردن دارم، در زمان بازی کردن قهرمانی‌های زیادی کسب کردیم و خدا را شکر این بار آقاوحید به‌عنوان مربی و من به‌عنوان بازیکن توانستیم قهرمان شویم و دل مردم را دوباره شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام