Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کرمانشاهی، داور سرشناس فوتبال ایران که به تازگی از عرصه داوری خداحافظی کرده، به عنوان کارشناس، قضاوت بیژن حیدری در بازی استقلال و سپاهان را آنالیز و تحلیل کرده است...

رضا کرمانشاهی، داور سرشناس فوتبال ایران معتقد است بیژن حیدری می توانست در جریان قضاوت بازی امشب استقلال و سپاهان، یک پنالتی به سود میزبان اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در اولین روز از بازی های فصل جدید لیگ برتر، بیژن حیدری بازی حساس استقلال و سپاهان را قضاوت کرد. این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. رضا کرمانشاهی، داور سرشناس فوتبال ایران که به تازگی با دنیای قضاوت خداحافظی کرده، به عنوان کارشناس داوری، قضاوت بیژن حیدری را برای مخاطبان رسانه طرفداری آنالیز و تحلیل کرده است.

رضا کرمانشاهی درباره قضاوت این بازی حساس که حکم افتتاحیه لیگ بیست و دوم را داشت، گفت:

دکتر بیژن حیدری با کمک ایلدروم و عالیقدر قضاوت بازی حساس استقلال و سپاهان را برعهده داشتند و در مجموع به خوبی از عهده این کار برآمدند. با توجه به این نکته که هر سه نفر، باتجربه هستند، به خوبی بازی را اداره کردند. کمک ها در مورد اعلام آفسایدها به درستی عمل کردند. در هر دو نیمه چند مورد آفساید بود که هم ایلدروم و هم عالیقدر به درستی پرچم زدند. در مجموع بیژن حیدری هم در اخطار و آوانتاژ یک دست عمل کرد و البته از ایشان توقعی جز این هم نمی رفت.

رضا کرمانشاهی، درباره لحظه های مهم بازی استقلال و سپاهان گفت:

دقیقه 25 بازی اتفاقی رخ نداد که مربی استقلال اعتقاد به خطای هند داشت و تصمیم داور کاملا درست بود. خطایی هم که بیژن حیدری پشت محوطه جریمه گرفت کاملا درست بود ولی فقط در دقیقه 83 یک شارژ کردن روی بازیکن استقلال در محوطه جریمه سپاهان اتفاق افتاد که از تصاویر تلویزیونی پنالتی دیده می شد و می توانست برای استقلال پنالتی بگیرد. پنج دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم هم تصمیم درستی بود و با توجه به این موضوع که هر دو گل سپاهان به شکل سالم به ثمر رسید، آن اشتباه احتمالی در اعلام پنالتی هم تاثیری روی نتیجه بازی نداشت.

رضا کرمانشاهی همچنین به دو نکته از حاشیه بازی اشاره کرد و به طرفداری گفت:

یک نکته ای که می توان از هیات فوتبال تهران ایراد گرفت، کمبود تابلوی الکترونیکی در ورزشگاه آزادی است. باید دو تابلوی الکترونیکی در این ورزشگاه باشد اما در این بازی دیدیم که فقط یک تابلوی الکترونیکی بود و این اصلا زیبنده و برازنده ورزشگاه آزادی نیست که یکی از دو تابلو، دستی و قدیمی باشد. خواهش می کنم هیات فوتبال تهران یک تابلوی الکترونیکی دیگر برای تعویض در ورزشگاه آزادی تهیه کند.

نکته دیگری هم که به چشم آمد، کولینگ برک دو نیمه بود که به نظر من اصلا ضرورتی نداشت. ما دوران پیک کرونا را پشت سر گذاشتیم و گرمای هوا هم اصلا نداشتیم. ساعت بازی به گونه ای تنظیم شده بود که به گرمی هوا نمی خورد. برای من تعجب انگیز بود که چرا در هر دو نیمه داور، بازی را متوقف کرد و استراحت داد.

 

اخبار داغ 

نرمش مهدی قایدی برای بازگشت به استقلال؛ بمب آخر تیم ساپینتو یک قدم تا آبی‌پوش شدن احسان حدادی، هر روز بدتر از دیروز، هر روز زیر 60 متر!/ دیسکی که در قونیه هم به سکو نرسید سفر مدیر منچستریونایتد به تورین برای مذاکره با رابیو؛ پیشنهاد یوونتوس برای موریل رد شد دستمزد عثمان دمبله افزایش یافته است؛ 50% رقم انتقال او به خودش می رسد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استقلال و سپاهان رضا کرمانشاهی بیژن حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل گهر، هوادار و چادرملو/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز 6 بازی در حال برگزاری است که نتایج آن به شرح زیر است:

مس کرمان یک- چادرملو یک

داور: احمد محمدی

اخرج: حامد طباطبایی مربی چادرملو

گل: علی وزیری پناه(81) پنالتی برای مس کرمان/ محمدابراهیم رضازاده(90+3) برای چادرملو

تیم چادرملو در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 3 توانست به برتری برسد و به مرحله بعدی صعود کند.

-----

فجر سپاسی شیراز صفر  - گل گهر سیرجان 3

داور: حسین زمانی 

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(14)تورس(78)زائرکاظمینی(87)

-----

هوادار تهران 3  - مس سونگون ورزقان یک

داور: شاهین یزدانی 

اخراج:

گل: داریوش شجاعیان(13)بابک مرادی(20) عبداللهی(78)  برای هوادار/ محبی(30) (گل به خودی)

-----

تراکتور تبریز یک  - ذوب آهن اصفهان یک

داور: امیرسامان سلطانی 

اخراج:

گل: مهدی هاشمی نژاد(46) برای تراکتور/ اسلامی(61) برای ذوب آهن

------

ملوان بندرانزلی یک - سایپا تهران یک

داور: مهرداد خسروی

اخراج:

گل: محمد عمری(65) پنالتی برای ملوان/ خسروی (69)
-----

استقلال ملاثانی صفر  - سپاهان یک

داور: هادی علی نیافز

اخراج:

گل: کاوه رضایی(40)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • صعود گل گهر و هوادار/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر