Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابت ها، حدود ۱۸۰ کاراته کار سبک «کنبوکای» کیوکوشین از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در مجموعه ورزشی ملوان جوان نیروی دریایی رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این دوره از رقابت ها که از صبح امروز جمعه آغاز شده بود، تیم کاراته سبک کنبوکای کیوکوشین استان گیلان به مقام قهرمانی کشور دست یافت تا جام قهرمانی نخستین دوره این رقابت ها به میزبان این دوره از مسابقات تعلق گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کاراته بانوان سبک کنبوکای کیوکوشین اردبیل به عنوان نایب قهرمانی دست یافت، تیم استان البرز نیز توانست روی سکوی سوم این دوره از مسابقات قرار گیرد و جام اخلاق این مسابقات نیز به عباس جانی از گیلان تعلق گرفت.

همچنین قاسم زاده از گیلان به عنوان برترین داور و رضازاده از گیلان نیز به عنوان فنی‌ترین کاراته کار این رقابت ها انتخاب شدند، ضمن اینکه حامد ابراهیمی از اصفهان توانست به عنوان برترین مربی رقابت های کاراته سبک کنبوکای کیوکوشین کشور انتخاب شود.

رقابت های کاراته سبک کنبوکای کیوکوشین قهرمانی کشور که از صبح امروز در رشت آغاز شده بود، کاراته کاران رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور داشتند.

همچنین نخستین دوره رقابت های کاراته سبک کنبوکا کیوکوشین قهرمانی بانوان کشور نیز روز پنجشنبه بیستم مرداد ماه در مجموعه ورزشی ملوان جوان نیروی دریایی رشت و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد که در نهایت فارس قهرمان شد، تیم های گیلان و مازندران نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گفته ابراهیم عبدی رئیس سبک کنبوکای کیوکوشین، این سبک مورد تایید فدراسیون کاراته است و همچنین مجوز این سبک از کشور ژاپن اخذ شده و برای برگزاری نخستین دوره رقابتهای قهرمانی این مسابقات  نیز، تمامی مجوزها اخذ شده است.

عبدی بیان کرد: البته در نخستین دوره رقابت های کاراته سبک کن بوکای کیوکوشین قهرمانی کشور، زبده‌ترین ورزشکاران این سبک در رشت حضور یافتند زیرا ابتدا مسابقات انتخابی استانها برگزار و برترین نفرات مشخص شدند تا در این دوره از رقابت ها حضور یابند.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی گیلان کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی گیلان رشت فدراسیون های ورزشی گیلان کاراته رقابت های کاراته سبک نخستین دوره رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد آزادشهر عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در دیدار رده‌بندی که به میزبانی واحد اراک در سالن پوریای ولی انجام شد تیم خوب و یکدست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر به نمایندگی از استان‌های شمالی کشور موفق شد  تیم تهران را شکست داده و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و بازیکن شماره ۹ تیم آزادشهر به‌عنوان فنی‌ترین و بهترین بازیکن مسابقات معرفی شد.

عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات به محمد عسکری بازیکن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تعلق گرفت.

در آیین اختتامیه مسابقات پیمان عین القضاتی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک، محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، عباس شیخان معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، محمد توسلی رئیس انجمن والیبال دانشگاه آزاد اسلامی،  میرزاده و معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی کاپ قهرمانی مدال و احکام تیم‌های اول تا سوم را اهدا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد