Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان مسابقات روز نخست کشتی فرنگی، شیرزاد بهشتی طلا در وزن 63 کیلوگرم و محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و مهدی بالی در وزن 97 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم محمد حسینوند پناهی در دور اول با نتیجه 7 بر صفر بوراک اوزون از ترکیه را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 9 بر صفر مغلوب جسوربک اورتیبکوف از ازبکستان شد و به دیدار رده بندی رفت. حسینوند در این دیدار با نتیجه 8 بر صفر مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان شکست خورد و پنجم شد.

در وزن 63 کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 3 بر 1 از سد فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 4 بر 3 مقابل تورابک تیرکاشیف از ازبکستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. بهشتی طلا در این دیدار با نتیجه 4 بر 2 تینار شارشنبیکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا رستمی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر شهروز اوچیلوف از تاجیکستان را شکست داد. وی در  دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 7 بر 4 از سد میرزابک رحمت اف از ازبکستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. رستمی با نتیجه 9 بر 8 مقابل اولو غنی زاده از آذربایجان به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 82 کیلوگرم رسول گرمسیری در دور اول با نتیجه 5 بر 2 مغلوب محمدقدیر رسول اف از ازبکستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، گرمسیری از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر عارف نیفتولایف از آذربایجان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 7 بر 3 مقابل اوزور ژولدوشبیکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 4 بر صفر آدم بودجملین از الجزایر را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

فردا نیز رقابت های پنج وزن دوم برگزار می شود که امید آرامی در وزن 60 کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم، امین کاویانی نژاد در وزن 77 کیلوگرم، امین طاهری در وزن 87 کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم عاشورا روز خبرنگار ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج حسین همدانی کشتی فرنگی بازیهای کشورهای اسلامی شیرزاد بهشتی طلا محرم عاشورا روز خبرنگار ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج حسین همدانی مرحله نیمه نهایی دست یافت دور بعد بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا

دونده  مانع ایران توانست به مدال طلا رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده است.

در دومین روز این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کرد.

عیدیان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

این برای اولین بار است که دختران دوومیدانی ایران توانسته‌اند در قهرمانی جوانان آسیا مدال طلا کسب کنند.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • ۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله معامله شد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی