Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: کرمان استان معدن‌خیز است و معادن و ذخایر معدنی زیادی دارد و در این راستا برای فعال کردن معادن به کرمان تفویض اختیار داده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی امشب در نشست خبری پایان سفر به استان کرمان با بیان اینکه دور بعدی سفرهای استانی، متفاوت‌تر خواهد بود، اظهار داشت: در دور دوم سفرهای استانی ضمن پیگیری مصوبات سفر، گام‌های بزرگتری برای پیشرفت کشور برداشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ارتباط با سوال مطرح شده پیرامون تفویض اختیار به استان‌ها گفت: به تمامی وزرای دولت سیزدهم این توصیه را کرده‌ام که در حوزه خودشان تا جایی که قانون اجازه می‌دهد و مشکل مردم حل می‌شود، واگذاری اختیارات را انجام دهند.

رئیس جمهور با بیان اینکه کرمان استان معدن‌خیزی است و معادن و ذخایر معدنی زیادی دارد، افزود: در این راستا تفویض اختیار به کرمان برای فعال کردن معادن داده می‌شود.

در حال تکمیل/

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تفویض اختیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز (چهارشنبه) با استقبال رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از اعضای شورای قضائی استان کرمان دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در آئین تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده است.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، دیدار با قضات شهر کرمان از برنامه‌های دادستان انتظامی قضات کشور در کرمان است.

کد خبر 6088110

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • ناترازی آب با فعال شدن معادن در شهرستان اهر
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان