Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@05:31:42 GMT

نظامیان صهیونیست باردیگر یک خبرنگار را هدف قرار دادند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۱۶۲۰

نظامیان صهیونیست باردیگر یک خبرنگار را هدف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در جریان یورش روز جمعه نظامیان صهیونیستی به شهرها و مناطق مختلف کرانه باختری بویژه در نابلس، ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

گفته شده در درگیری‌های امروز کرانه باختری، یک خبرنگار نیز زخمی و تعدادی از شهروندان فلسطینی هم بازداشت شدند.

بر اساس گزارش‌ها، کانون اصلی درگیری‌ها نابلس، الخلیل، اغوار و روستای کفر قدوم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود زخمی شدن یک خبرنگار در درگیری‌ها و حملات روز جمعه نیروهای صهیونیست، اما نام و مشخصات این خبرنگار اعلام نشده است.

این نخستین بار نیست که صهیونیست‌ها خبرنگاران را در مناطق اشغالی و بویژه کرانه باختری هدف قرار می‌دهند. دو ماه پیش، قتل «شیرین ابوعاقله» با گلوله نظامیان صهیونیست سر و صدای زیادی به پا کرد و در بسیاری از رسانه‌ها و مجامع این قتل به شدت محکوم شد. صهیونیست‌ها حتی پس از شیرین ابوعاقله یک خبرنگار دیگری فلسطینی را هدف قرار دادند و او نیز به شهادت رسید، اما با وجود این پرونده سیاه نظامیان تل آویو در ترور و آزار رساندن به خبرنگاران، تا کنون هیچ اقدام مؤثری برای متوقف کردن رژیم صهیونیستی در مجامع غربی دنبال نشده است.

حتی در نبرد سال گذشته سیف القدس، جنگنده‌های صهیونیستی یک ساختمان متعلق به خبرگزاری آسوشیتدپرس ر ا با موشک هدف قرار دادند و آن را تخریب کردند، اما در
‌آن زمان نیز این اقدام رژیم صهیونیستی در شورای امنیت و دیگر نهادها و زیرمجموعه‌های سازمان ملل به صدور قطعنامه علیه تل آویو منجر نشد.

به گفته کارشناسان، ترس صهیونیست‌ها از انتشار خبرهای مرتبط با اوضاع فلسطین مهمترین دلیلی است که آن‌ها خبرنگاران و بنگاه‌های خبری را هدف قرار می‌دهند.

کد خبر 5561593

منبع: مهر

کلیدواژه: شیرین ابو عاقله شورای امنیت فلسطین نابلس صهیونیست رژیم صهیونیستی سیف القدس خبرنگاران روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین ایالات متحده امریکا اوکراین عراق تایوان جنگ اوکراین ترکیه برجام جنبش جهاد اسلامی نوار غزه ایران یک خبرنگار هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، حمله های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری ادامه دارد.

نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر برقه در شرق رام الله در کرانه باختری حمله ور شدند.

منابع محلی از درگیری شدید میان جوانان فلسطینی و اشغالگران در شهرک عنبتا در شرق طولکرم خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که یک جوان فلسطینی از ناحیه سر از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته و به شدت زخمی شده است.

نظامیان صهیونیست همچنین به شهرک یتما واقع درجنوب نابلس در کرانه باختری نیز حمله ور شدند.

از سوی دیگر باشگاه اسیر فلسطینی اعلام کرد که بر اثر شکنجه و جنایات پزشکی و سیاست گرسنه نگه داشتن که از سوی اشغالگران پس از هفتم اکتبر اعمال شده است، ۱۸ فلسطینی در زندانها و مراکز بازداشت رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

کد خبر 6095425

دیگر خبرها

  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس؛ یک نظامی اسرائیلی زخمی شد
  • ضرب و شتم نظامیان زن اسرائیلی بعد از امتناع از حضور در ارتش
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • تصمیم‌گیری تل‌آویو درباره تبادل اسرا و حمله به رفح طی ۲ یا سه روز