Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:58:13 GMT

دو مدافعی که نقشه‌های ساپینتو را خراب کردند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۱۷۳۷

دو مدافعی که نقشه‌های ساپینتو را خراب کردند

به گزارش "ورزش سه"، نخستین همکاری میان دو مدافع جدید سپاهان فراتر از انتظار بود. دو بازیکنی که هرگز سابقه پوشیدن زرد طلایی اصفهانی ها را در کارنامه نداشتند اما در گام نخست به حدی خوب و هماهنگ ظاهر شدند که خط حمله قهرمان لیگ هرگز نتوانست به صورت جدی دروازه این تیم را تهدید کند.

رناتو سیلویرا مدافع برزیلی که تمام دوران فوتبال حرفه ای خود را در باشگاه های برزیلی سپری کرده است، به همراه محمد دانشگر زوج خط دفاعی سپاهان ژوزه مورایس را تشکیل داده بودند و این دو بازیکن در برابر حملات مهاجمین استقلال، هرگز مغلوب نشده و درخشان ظاهر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلویرا تا همین 20 روز پیش برای تیم ویلا نوا در سری بی برزیل بازی می کرد و بدن او کاملا آماده برگزاری مسابقات است. این مدافع تنومند امروز اجازه خودنمایی به خط حمله آبی ها من جمله شهباززاده، مطهری و رمضانی را نداد و کاملا خوب و جنگنده ظاهر شد.

با وجود تغییرات متعدد در خط حمله استقلال و ورود نیروهای تازه نفس و تهاجمی، اما این بازیکن در کنار زوج بوشهری خود عملکرد بسیار خوبی داشتند.

دانشگر نیز در تقابل با تیم سابقش، کار چندان دشواری را پیش رو نداشت و به ندرت پیش آمد که از سوی حمله وران تیم ساپینتو تحت فشار قرار بگیرد و با 3 تکل موفق، 2 دفع توپ، یک قطع توپ، یک نبردهوایی موفق و 81 درصد پاس صحیح، روز خوب و بی اشتباهی را سپری کرد.

عملکرد این دو بازیکن نشان داد که حریفان سپاهان در فصل جدید برای فتح دروازه مظاهری کار سختی را در پیش دارند و این دو سد دفاعی محکم، اجازه خودنمایی را به رقبا نخواهند داد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!

آفتاب‌‌نیوز :

ملوان و سپاهان آخرین بازی هفته ۲۴ را در انزلی برگزار کردند. هر دو تیم در نیمه سمت چپ زمین به گل رسیدند و هر دو به یک شکل با نفوذ از سمت راست و ارسال زمینی و با استفاده از ضعف مفرط تیم حریف در قلب خط دفاعی!

جالب اینجاست که این دو تیم در جمع شش تیم بالای جدول از ابتدای فصل جز بهترین تیم‌های ما بودند. ملوان با بضاعت کمتر خرید‌های بسیار خوبی در سایر مناطق داشت، اما با اصرار تارتار روی فاکتور تجربه برای قلب خط دفاعی، مهره قابل اعتمادی در این منطقه نداشت و هنوز هم ندارد. اما هر چقدر مشکلات مالی گریبان‌گیر ملوان برای خرید بود، سپاهان تنها تیم ایرانی است که چنین مشکلی ندارد و عجیب آنکه سپاهان این فصل هرچه بازیکن گران قیمت بود را خرید، اما انگار اصلاً قلب خط دفاعش را ندید.

فصل قبل هم سپاهان بجز محمد دانشگر مدافع مطمئنی را در این منطقه نداشت. در نیم فصل دوم سیاوش یزدانی آمد، اما هر بازی با سوتی‌های وحشتناک باعث شکست سپاهان شد تا مورایس به طور کلی از او قطع امید کند. در شروع این فصل هم تنها هادی محمدی برای این منطقه خریداری شد و دابو هم تا مدتی کارت بازی نداشت. ظاهراً مورایس به محمدی هم اعتقادی ندارد بعد از مصدومیت دانشگر اجبار استفاده از سیاوش یزدانی کار دست سپاهان داد و در تمام هفته‌های اخیر دیدیم که سپاهان از این ناحیه چه گل‌های بدی خورد.

بازیکنانی که چه در آسیا و چه در لیگ مدام اخراج می‌شوند یا گل به خودی می‌زنند یا به حریف پاس گل می‌دهند و یا با دادن پنالتی کمر تیم را می‌شکنند و معلوم و مشخص نیست که چرا سپاهان با وجود بضاعت مالی کافی فکری به حال قلب خط دفاعش نمی‌کند.

در مقابل ملوان محمدرضا سلیمانی از کندی برایان دابو و ضعف عجیب و غریب سیاوش یزدانی استفاده و با یک بغل پا دروازه میهمان را باز کرد. سپاهان خوش شانس بود که ملوان دیگر نتوانست از این نقطه ضعف استفاده کند و خوش شانس‌تر که خود ملوان هم همین مشکل را داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • با زور نمی‌توان دین‌داری و حجاب ترویج کرد | توئیت فضائلی جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرد | رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه