Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائورو ایکاردی 2 سال دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد دارد اما گفته می شود جایی در برنامه های کریستوف گالتیه، سرمربی جدید این تیم ندارد و باید تا 31 آگوست به دنبال تیم جدیدی باشد. با این حال، وندا نارا، همسر و مدیر برنامه مائورو ایکاردی América TV در این مورد گفت:

مائورو از پاری سن ژرمن جدا نشده است. او 2 سال دیگر با این تیم قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر آنها بخواهند قرارداد را فسخ کنند، باید تمام دستمزد او را بپردازند که البته من فکر نمی کنم شرایط به این شکل باشد. تیم های زیادی در سطح اروپا خواهان مائورو هستند. 

در حالی که رسانه های فرانسوی می گویند زندگی شخصی پرحاشیه مائورو ایکاردی و همسرش باعث افت او شده است، وندا نارا تغییر مربی را مقصر این وضعیت دانست:

چنین چیزی طبیعی است و گاهی وقتی باشگاه، مربی خود را عوض می کند و مربی خواسته ها یا تصمیمات متفاوتی دارد، رخ می دهد. چنین چیزی در دنیای فوتبال طبیعی است. به همین دلیل انتقال های قرضی وجود دارند، نقل و انتقالات انجام می شود و خیلی چیزهای دیگر. در همین باشگاه بازیکنان زیادی هستند که در همین شرایط به سر می برند و در سراسر دنیا هم همینطور است. 

وندا نارا ادامه داد:

مائورو فعلا در حال تصمیم گیری برای آینده اش است. اگر او تصمیم بگیرد بماند، می تواند با امنیت کامل در این باشگاه بماند زیرا هنوز 2 سال دیگر قرارداد دارد. اگر تصمیم بگیرد جدا شود و به باشگاه دیگری برود تا زمان بیشتری برای بازی پیدا کند که شایسته آن است، باشگاهی را انتخاب می کند که به بهترین شکل مناسب او باشد و به آنجا می رود. 

اخبار داغ 

نرمش مهدی قایدی برای بازگشت به استقلال؛ بمب آخر تیم ساپینتو یک قدم تا آبی‌پوش شدن احسان حدادی، هر روز بدتر از دیروز، هر روز زیر 60 متر!/ دیسکی که در قونیه هم به سکو نرسید سفر مدیر منچستریونایتد به تورین برای مذاکره با رابیو؛ پیشنهاد یوونتوس برای موریل رد شد دستمزد عثمان دمبله افزایش یافته است؛ 50% رقم انتقال او به خودش می رسد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وندا نارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)

شاگردان لوئیز انریکه پیش از جدال حساس مقابل دورتموند از یک شکست خانگی در لحظات پایانی بازی فرار کردند.

دانلود (78MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه