Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سعید فتوحی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در خرم آباد با اشاره به ضرورت دفع و جمع آوری آبهای سطحی در مرکز استان گفت: شهرداری هر ساله و در زمان بارندگی ها با دو چالش مهم و حادثه خیز در گلدشت و میدان تیر مواجه بود که طرح دفع آبهای سطحی در سه راه گلدشت در سال گذشته اجرا و تکمیل شد و مشکلی در آن منطقه دیگر نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دفع آبهای سطحی در میدان تیر نیز در سنوات گذشته باعث مشکلاتی برای مردم بخصوص در سیل 98 شد که این موضوع را در سال 1400 در دستور کار قرار داده و عملیات دفع و جمع آوری آبهای سطحی را آغاز کردیم.

شهردار مرکزی خرم آباد با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر در دست اجراست و تلاش می شود در کوتاه ترین زمان تکمیل شود اظهار داشت : برآورد اولیه این پروژه که از محل اعتبارات جاری شهرداری تامین می شود 4 میلیارد تومان مصوب شده که تا این مرحله 3 میلیارد تومان هزینه شده است.

فتوحی ادامه داد : این پروژه در حال حاضر در دست اجراست و 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد طول آن نیز 600 متر از رودخانه خرم رود تا نوبهار یک می باشد.

وی ابراز امیدواری کرد این طرح مهم بزودی به پایان می رسد و قطعاً در بارندگی های پیش رو مشکلی در منطقه نخواهیم داشت .

سعید فتوحی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار خبرآنلاین در خصوص آخرین وضعیت تغییر هندسی میدان باستان نیز افزود: باتوجه به اینکه در گذشته تصادفات بیشماری در آن منطقه رخ می داد تغییر هندسی و ترافیکی میدان باستان و احداث بلوارسردار شهید میررضایی با تایید شورای ترافیک استان آغاز گردید .

شهردار خرم آباد تصریح کرد : در این تغییر هندسی بلوار ، میدان جدید، پارکینگ و سرویسهای بهداشتی پیش بینی شده که با سرعت مطلوبی در حال اجرا می باشد .

فتوحی در پایان علت تاخیر در اجرای برخی طرحهای عمرانی شهرداری را مشکلات مالی عنوان نمود و ابراز داشت: باتوجه به اینکه بیشتر پروژه ها از محل اعتبارات جاری شهرداری تامین میشوند از این رو چون با مشکل درآمدی مواجه هستیم و سرعت برخی کارها کند است از شهروندان خرم آبادی عذرخواهی می نماییم اما قول می دهیم با بسیج امکانات شهرداری سرعت قابل توجهی به پروژه ها انتقال نماییم.

46

کد خبر 1661370

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهرداری ها بودجه استان لرستان شوراهای شهر تغییر هندسی آبهای سطحی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مشاور معاونت پرستاری و نمایندۀ دفتر توسعۀ منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت به‌همراه جمعی از مدیران دانشگاه از پانسیون‌های پرستاران در حال احداث بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه بازدید کردند.

رئیس ادارۀ پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اشاره به این‌که بازدید به‌منظور برآورد پیشرفت کاری طرح احداث، تکمیل و تجهیز پانسیون‌های پرستاری انجام شد، گفت: این طرح برای رفاه حال پرستاران به‌ویژه پرستاران غیر بومی که مشکلات عدیده‌ای برای اسکان در ایام ارائۀ شیفت در بیمارستان‌ها دارند، در حال اجرااست.

معصومه پاشایی افزود: امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم از سوی معاونت پرستاری وزارت بهداشت، تکمیل مراحل باقی‌ماندۀ این پروژه سرعت بیشتری بگیرد تا هر چه زودتر شاهد بهره‌برداری از این طرح باشیم.

مدیر بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) نیز در حاشیۀ این بازدیدگفت: ساختمان بخش‌های اداری، MRI، انکولوژی، زیست پرستار و زیست پزشک در اولویت پروژه‌های عمرانی دانشگاه قرار دارد که امیدواریم با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌‎ها، گامی ارزشمند در جهت خدمت‌رسانی و پاسخ‌گویی هر چه جامع‌تر به مراجعین و ارتقای رضایت‌مندی کادر درمان به‌ویژه پرستاران عزیز برداشته شود.

فهیمه عطاریان با بیان این‌که تلاش کادر درمان و تیم مدیریتی و پشتیبانی این مرکز کسب رضایت‌مندی حداکثری مراجعین و پاسخ‌گویی جامع به نیاز‌های درمانی شهروندان محترم است، افزود: هم‌اکنون بیمارستان ۲۷۲ تخت‌خوابی امام حسین (ع)، پاسخ‌گوی خدمات درمانی مردم شهرستان تربت حیدریه و شهرستان‌های اطراف در بخش‌های ارتوپدی، جراحی عمومی و جراحی اعصاب، داخلی، بخش VIP، بخش چشم، گوش، حلق و بینی و بخش‌های مراقبت ویژه شامل اتاق عمل و ICU و همچنین خدمات پاراکلینیکی و تشخیصی و اورژانس است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج