Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@08:47:45 GMT

وضعیت قرمز کرونا در دیلم و گناوه

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۲۳۵۹

وضعیت قرمز کرونا در دیلم و گناوه

ایسنا/بوشهر آخرین وضعیت رنگبندی کرونا در استان بوشهر نشان می‌دهد شهرستان‌های دیلم و گناوه در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند.

اکنون وضعیت رنگبندی کرونایی نشان می‌دهد که شهرستان‌های دیلم و گناوه در وضعیت قرمز، شهرستان‌های تنگستان و دشتی در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بوشهر،جم، دشتستان، دیر، کنگان و عسلویه در وضعیت زرد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته شهرستان‌های تنگستان و دیلم در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بوشهر، جم، دشتستان، عسلویه، کنگان و گناوه در وضعیت زرد و شهرستان دشتی در وضعیت آبی کرونا قرار داشتند.

به گزارش ایسنا، از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۷ هزار و ۵۰۱ نفر در استان بوشهر به کرونا مبتلا شده‌اند و ۲۱۹۶ نفر به علت ابتلای به این ویروس جان خود را ازدست‌داده‌اند.

 در حال حاضر ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی پنج شنبه شب در نشست با اعضای شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز به مدد جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس شاهد برقراری امنیت کامل در کشور هستیم و همه ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

فرماندار شهرستان دیلم بیان داشت: خوشبختانه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم از افرادی تشکیل شده است که خود برخاسته از جامعه ایثارگری هستند و می‌توانند برآیند نظرات خانواده‌های ایثارگران را به مسئولان منتقل و به‌خوبی مسائل و موضوعات این قشر را پیگیری و رصد کنند.

وی به طرح‌های مفید و پیشنهادات سازنده این شورا اشاره کرد و گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری دغدغه آنها از وظایف مسئولان است چرا که همه ما مدیون این عزیزان هستیم و باید از همه توان خود برای حل مشکلات آنان استفاده کنیم.

در ادامه اعضای شورای مشورتی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مشکلات جامعه ایثارگری و دیگر مسائل شهرستان پرداختند و خواستار همراهی مسئولان جهت رفع این مشکلات شدند.

کد خبر 6088783

دیگر خبرها

  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت