Web Analytics Made Easy - Statcounter

 هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با تساوی دو تیم مدعی گیتی پسند و کراپ الوند در مهم ترین بازی هفته همراه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور واز هفته ششم این رقابت ها کراپ الوند صدرنشین در خانه میزبان تیم رده سومی گیتی پسند اصفهان بود، رقابت جذابی که با تساوی ۳بر ۳ همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار سعید احمد عباسی و محمدحسین درخشانی ۲ گل برای گیتی پسند به ثمر رساندند، این بازی خداحافظی سعید احمد عباسی با گیتی پسند بود،ورا که بعد از این بازی راهی لالیگا و تیم آلبالی اسپانیا می شود.

برای کراپ الوند نیز شهاب طالبی، علیرضا جوان و محمد نجف زنگی گلزنی کردند تا دو تیم در عدد۳ متوقف شوند و تنها یک امتیاز از ۳ امتیازمهم این بازی را به نام خود کنند.

از اتفاقات مهم این دیدار می توان به تاخیر ۱۵ دقیقه ای نیمه دوم به دلیل  حضور 100 درصدی تماشاگران کراپ در سالن بر خلاف قوانین و همچنین اخراج علی هواکشیان سرپرست تیم گیتی پسند اشاره کرد.

در دیگر دیدارهای این هفته سن ایو ساوه ۱-۲ فولادزرند ایرانیان را شکست داد، که زمین سیرجان ۱-۴ از سد فردوس قم گذشت، قند کاترین آمل ۳-۶  چیپس کامل مشهد را مغلوب خود کرد.

صنایع پشتیبان هرمزگان مقابل مس سونگون ۷-۴ تن به شکست داد، سفیر گفتمان تهران ۳-۶ مقابل مقاومت البرز به برتری رسید و دو تیم فرش آرا مشهد و زندی بتن کلاردشت تن به تساوی ۲-۲ دادند.

در پایان هفته ششم سن ایچ ساوه با توجه به تفاضل گل بهتر به صدر رسید تا کراپ را به رده دوم جدول منتقل کند، گیتی پسند نیز با تساوی امروز بعد از تیم ۱۵ امتیازی مس سونگون به جایگاه چهارم رسید.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان سپاهان ورزش اصفهان سرچ در گوگل اصفهان خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند