Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی بر ضرورت اجرای اجرای ماده ۶۵ قانون مناطق آزاد در منطقه آزاد ارس در جهت رفع ناهماهنگی‌ها و کاهش بروکراسی و افزایش مدت پروانه بهره‌برداری‌ها به پنج سال تاکید کرد.‌

موسی خلیل‌الهی در ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه نباید در منطقه آزاد ارس دو گمرک باشد و برای فعالان این منطقه زحمت و هزینه‌ی مضاعف به بار آورد، اظهار کرد: منطقه‌ آزاد ارس در حوزه‌های متنوع ظرفیت دارد و نه‌تنها به‌عنوان صنعتی‌ترین منطقه آزاد کشور مطرح است بلکه در حوزه کشاورزی نیز بی‌نظیر است و در کنار آن ظرفیت گردشگری هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گاها عده‌ای زمین را با نام سرمایه‌گذاری به قیمت ارزان می‌خرند و سال‌ها اقدامی برای بهره‌برداری از آن نمی‌کنند؛ لذا لازم است کارگروهی در این خصوص تشکیل و دست کسانی که با نیت سوء و فروش آن به قیمت بالا و اقدامات خلاف اهداف اولیه زمین گرفته‌اند، از اراضی قطع شود.‌

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی، خواهان افزایش مدت زمان پروانه‌ی بهره‌برداری در منطقه آزاد ارس به پنج سال شد و بر اجرای ماده ۶۵ قانون مناطق آزاد و تفویض تاکید کرد.

علی نوید، سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس نیز در این جلسه بیان کرد: بر این عقیده‌ایم برای طی مسیر پیشرفت باید بر روی ظرفیت‌های قانونی مناطق آزاد کار شود که دوگانگی و موازی‌کاری گمرک جلفا و منطقه آزاد ارس، مشکلات زیادی را برای سازمان و فعالان صنفی و صنعتی این منطقه ایجاد می‌کند و لازم است قانون مناطق آزاد در این باب به اجرا درآید.‌

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، وی با بیان اینکه مراحل افزایش مدت زمان پروانه‌ی بهره‌برداری و اعتبار کارت بازرگانی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات و بروکراسی‌ها نتیجه‌ی عدم تفویض کامل اختیارات به سازمان منطقه آزاد ارس است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دادگستري منطقه آزاد ارس منطقه آزاد ارس قانون مناطق آزاد بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی

دیوان محاسبات کشور، مستند به مفاد ماده ۴ قانون نظام رتبه بندی معلمان و تبصره ۱ ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون مذکور و اصلاحیه آن، آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد چه می‌شود؟
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی