Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام آمادگی کامل نیروی انتظامی کرمانشاه برای تأمین و برقراری نظم و امنیت مراسم اربعین سال جاری، گفت : در حال حاضر ۵۸ گیت برای عبور زوار در مرز خسروی نصب شده است.

وی افزود: در صورت اعلام آمادگی و افزایش ظرفیت طرف عراقی این امکان وجود دارد تعداد گیت‌ها در مرز خسروی به بیش از ۱۰۰ گیت افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه هم اکنون جانمایی گیت‌ها در مرز خسروی انجام شده است، خاطرنشان کرد: در بحث ورود و خروج زوار از این مرز هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

جاویدان با اشاره به جلسه اخیر با موضوع پیاده روی عظیم اربعین که با حضور وزیر کشور در مرز خسروی برگزار شد، گفت: انتظامی استان کرمانشاه آمادگی کامل برای اجرای هر تصمیمی اتخاذی در این رابطه را دارد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت انتظامی استان در بحث اربعین مسئولیت حساس و مهمی است، بیان کرد: آمادگی کامل میزبانی و تأمین نظم، امنیت و آرامش مطلوب زوار در جغرافیای این استان را با همکاری سایر نهاد‌های ذی‌ربط داریم.

جاویدان به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای ارائه خدمات مطلوب به زوار اشاره کرد و افزود: انتظامی استان پیش بینی‌های لازم در بحث‌های انتظامی، امنیتی، ترافیکی، محور‌های اصلی و جایگزین و نیز ایستگاه‌های ثابت و سیار را انجام داده است.

به گفته وی، پیش بینی‌های لازم برای میزبانی از زواری که قصد عبور از مرز مهران در استان ایلام را دارند از ورودی استان کرمانشاه تا شهرستان حمیل و زواری که قصد عبور از مرز خسروی را دارند از شهرستان اسلام آبادغرب تا خسروی شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون نیرو‌های انتظامی و مرزبانی این استان در مرز خسروی مستقر هستند و هیچ گونه خلالی مشاهده نشده است، تصریح کرد: در حال حاضر این مرز باز است، اما قرار شده طی روز‌های آتی بازگشایی آن برای عبور زوار اعلام شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی ماه محرم انتظامی استان کرمانشاه مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال دختران نونهال از ۱۲ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال زیر نظر پروانه کران خسروی، سرمربی در حال برگزاری است.

به همین منظور و با اعلام کادر فنی ملی پوشان امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) در یک دیدار درون اردویی از ساعت ۱۷ به مصاف تیم هیات فوتبال شمیران می روند.

به گزارش خبرنگار مهر، پروانه کران خسروی سرمربی تیم فوتبال نونهالان، درخصوص آخرین وضعیت شاگردانش برای حضور در مسابقات جام کافا اظهار داشت: اردوهای تیم ملی دختران نونهالان از اسفند ۱۴۰۲ با حضور ۵۰ بازیکن از سراسر کشور آغاز شد تا در نهایت ما ۲۶ بازیکن را به اردوی فروردین و اردیبهشت دعوت کردیم. البته از این تعداد باز ریزش خواهیم داشت چون در نهایت فقط می‌توانیم ۲۰ بازیکن را به جام کافا ببریم.

وی در مورد گروه بندی ایران در رقابت‌های جام کافا گفت: رقبای سختی داریم. امسال با تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان همگروه هستیم که اتفاقا سال گذشته هم با این تیم‌ها بازی داشتیم. دوره گذشته موفق شدیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم قطعا برای حفظ این عنوان باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

کران خسروی افزود: یک بازی دوستانه در نظر گرفتیم و در این اردو هم بیشتر روی تاکتیک‌های دفاعی کار کردیم. خوشبختانه این رده سنی تاکتیک پذیر است و در رسیدن به اهداف‌مان به ما کمک زیادی می‌کند.

کد خبر 6098312

دیگر خبرها

  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • ورود سامانه‌ای ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • عبور از رودخانه منجر به فوت ۲ شهروند شد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کرمانشاه از فردا دوباره بارانی می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در استان کرمانشاه
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد