Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:02:35 GMT

کارشناسی داوری دو دیدار هفته نخست لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۳۰۹۹

کارشناسی داوری دو دیدار هفته نخست لیگ برتر

کرمانشاهی معتقد است حاج‌ملک دو اشتباه تاثیرگذار در دیدار نساجی و مس رفسنجان داشته است.

رضا کرمانشاهی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا درباره داوری حاج‌ملک دیدار مس رفسنجان و نساجی مازندران اظهار کرد: پنالتی که برای نساجی رخ داد صحیح نبود زیرا مهاجم این تیم در شرایط آفساید قرار داشت که روی او خطا صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته حتی برخورد ایجاد شده هم خطایی نبود و یک برخورد معمولی داخل محوطه جریمه بود.

او ادامه داد: هم‌چنین در همان نیمه نخست داور می‌توانست یک پنالتی برای مسی‌ها بگیرد که حقیقی مهاجم مس را در محوطه جریمه بعد از دفع توپ سرنگون کرد. ربیعی بعد از این دیدار اظهار کرد که دیگر این داور را برای من نگذارید که به هیچ وجه حق زدن چنین حرفی را ندارد اما از کوره در رفتن او نیز ظاهرا بی‌دلیل نبوده است.

این کارشناس داوری هم‌چنین در خصوص دیدار نفت مسجدسلیمان و مس کرمان که با برتری ۳ بر ۲ شاگردان مهاجری در نفت مسجدسلیمان همراه شد، گفت: در هنگام گل سوم نفت، مقداری از برق‌های نورافکن ورزشگاه خاموش می‌شود اما در این شرایط الزامی به قطع کردن بازی نیست و تصمیم بر عهده داور است که تشخیص دهد ورزشگاه تاریک است یا خیر. داور صلاح می‌داند در خصوص قطع یا ادامه بازی تصمیم بگیرد و نمی‌توان در این باره به قطع یقین گفت که داور اشتباه کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کارشناسی داوری فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان

به گزارش "ورزش سه"، استفانی فراپارت، داوری که در سال 2019 تاریخ‌ساز شد، بدون شک بدترین سال خود را تجربه می کند. این داور زن 40 ساله فرانسوی در لیست داوران منتخب برای قضاوت دو رویداد مهم ورزشی تابستان امسال قرار نگرفته است و در بازی های المپیک پاریس و یورو 2024 آلمان حضور نخواهد داشت.

"بهترین داور زن جهان" در سال‌های 2019، 2020، 2021 و 2022، بر اساس گزارش IFFHS، علیرغم این واقعیت که بالاتر از هر داور زن در سال های اخیر بوده و اولین زنی بود که برای داوری فینال سوپرجام فوتبال اروپا در سال 2019 منصوب شد، از حضور در مهمترین رویدادهای امسال محروم شده است. او در چند ماه پایانی سال 2023 و شروع سال جدید چند اشتباه تاثیرگذار داشته که برایش تاوان سختی داشت.

فراپارت همچنین اولین زنی بود که یک مسابقه را در رقابت‌های لیگ یک فرانسه قضاوت می‌کرد و در دسامبر 2020، اولین زنی بود که در لیگ قهرمانان اروپا داوری کرد. او همچنین اولین داور زن بود که در جام جهانی 2022 در قطر یک مسابقه فوتبال مردان را قضاوت کرد.

دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏