Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان گفت: با تلاش و کوشش اعضای شعبه ۵۳ شورای حل اختلاف ویژه عشایر، ستاد صبر و همیاران صلح، ۲ طایفه در خرمشهر در پویش به عشق امام حسین می‌بخشم و به حرمت ماه محرم همدیگر را بخشیدند و با هم صلح و سازش کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزای دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه حل اختلاف استان خوزستان علیرضا باوی پیرامون این پرونده اظهار داشت: ۲سال پیش نزاع دست جمعی در خرمشهر بین دو طایفه رخ داد که منجر به قتل یک نفر گردید و باعث شدید اختلافات فی ما بین این دو طایفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با تشکیل پرونده در دادسرای خرمشهر، ۳۰نفر در این نزاع دستگیر و تعدادی به اتهام قتل روانه زندان شدند.

باوی در ادامه گفت: به منظوری جلوگیری از تشدید اختلافات و پیشگیری از وقوع نزاع‌های دیگر بین این دو طایفه، پرونده جهت صلح و سازش و اصلاح ذات البین به شعبه ۵۳ شورای حل اختلاف ویژه عشایر ارجاع و همان روز اعضای این شعبه با همکاری ستاد صبر و همیاران صلح با حضور و تشکیل جلساتی با بزرگان و ریش سفیدان ۲طایفه و مذاکرات و رایزنی‌های فراوان، زمینه را برای حل و فصل بین آن‌ها فراهم کردند.

رئیس توسعه حل اختلاف خاطر نشان کرد: همزمان با ماه محرم و عزاداری‌های امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایش، خانواده مقتول با توجه به اینکه ارادت خاصی به حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس دارند به حرمت این ۲ معصوم بزرگوار و در پویش به عشق حسین می‌بخشم از قصاص و پیگیری موضوع قتل فرزندشان صرف نظر و این دو طایفه در جلسه‌ی که با حضور اعضای شعبه ۵۳ شورای حل اختلاف ویژه عشایر ستاد صبر، همیاران صلح، سران عشایر معتمدین و مصلحین همدیگر را بخشیدند و پس از ۲ سال این پرونده منتهی به صلح و سازش گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازش صلح عشق حسین حل اختلاف دو طایفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها

مقداد خدادادی رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی نور گفت: پرونده متخصص جراحی عمومی به اتهام دریافت وجه اضافه بر تعرفه‌های مصوب در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی نور رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک، گزارش دانشگاه علوم پزشکی و نظریه کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمان اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر درج تخلف در پرونده پزشکی متخلف را به میزان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و پرداخت ۴۱۷ میلیون ریال در حق شاکی محکوم کرد.

خدادادی گفت: بازرسان دانشگاه علوم پزشکی با شکایت شاکی گزارش تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد
  • سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته