Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خداداد افشاریان روز شنبه در گفت وگویی تلویزیونی در خصوص مسائل داوری بازی تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان اصفهان اظهار داشت: در صحنه‌ای که بازیکن استقلال اعتقاد به خطا داشت باید بگویم که بزرگنمایی رخ داد و یک تماس معمولی بود. با توجه به تصاویر تلویزیونی هیچ خطایی رخ نداد. بعد از بازی نیز استقلال شکایت کرد و ما به این گونه رفتارهاها توجهی نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اگر اشتباهی از سوی داوران رخ بدهد برخورد خواهیم کرد.

رئیس کمیته داوران با اشاره به پروسه مجهز کردن ورزشگاه‌ها به VAR گفت: لیست شرکت‌های مختلف برای خرید تجهیزات کمک داور ویدویی به حراست ورزات ورزش ارسال شده و در صورت تائید ما مذاکرات را آغاز خواهیم کرد. البته کار راحتی نیست زیرا پس از مذاکره نیاز به آموزش داوران و همچنین فراهم کردن زیرساخت‌ها داریم. شاید در خوشبینانه‌ترین حالت VAR در نیم فصل به لیگ برتر ایران بیاید. برای آموزش داوران نیاز به مدرس فیفا داریم و پس از تائید نماینده فیفا داوران ایرانی می‌توانند قضاوت کنند. نمی‌شود برای آموزش زمان تعیین کرد چون ممکن است مشکلات پیش‌بینی نشده در مسیر باشد؛ آموزش داوران حداقل نیاز به سه ماه زمان دارد.

این پیشکسوت داوری گفت: بیش از ۵۰ داور و کمک داور در تست‌های پیش فصل مردود شدند و باید دوباره دوره‌های آمادگی را بگذرانند. یکی از این داوران روح‌الله شریفی دامادم بود که رد شد و دخترم تا نصف شب گریه می‌کرد اما واقعیت فوتبال این است و نمی‌شود کاری کرد. داوران رکن اصلی فوتبال هستند و باید توجه ویژه به آنان شود. برخی از داوران در پارک تمرین می‌کنند که مشکلات زیادی را برای آنان به همراه خواهد داشت و زیبنده این قشر نیست.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در انتقاد به رفتار برخی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: در گذشته ما بازیکنان بزرگی داشتیم که نام آنان در سطح جهانی بود. نام علی دایی، علی کریمی و بسیاری دیگر از ستاره‌های فوتبال برای جهان و آسیا شناخته شده است، آنان چرا به دنبال اختلاف نبودند؟ آن زمان اگر اختلافی در تیم بود به خوبی حل می‌شد. بازیکنان کنونی تیم ملی چرا باید درباره مربی، سرپرست، پیراهن یا اسپانسر نظر دهند. آنان باید رفتار حرفه‌ای داشته باشند. بازیکنان اجازه دهند، مردم با رفتار حرفه‌ای آنان خوشحال باشند.

برچسب‌ها باشگاه استقلال علی کریمی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال علی دایی خداداد افشاریان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال علی کریمی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال علی کریمی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال علی دایی خداداد افشاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران ایرانی مسافر ریاض شدند

به گزارش "ورزش سه"، ویندسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران جهت حضور در این سمینار دعوت کرد.

امیر عرب براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فر و مرتضی منصوریان 7 داوری هستند که در این سمینار حضور خواهند داشت.

لازم به توضیح است، سمینار ای اف سی از 24 تا 28 جون 2024 (4 تا 8 تیرماه) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

در این سمینار همچنین کلاس‌های وی ای ار و آزمون اتاق وی ای ار نیز برگزار خواهد شد.

این در حالی است که به‌زودی داوران لیگ نخبگان نیز انتخاب خواهند شد و احتمالا دو داور از ایران در این مسابقات حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال