Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و پنجمین دوره‌ تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان، هفتم تا یازدهم مهر ماه امسال در سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، نخستین جلسه هماهنگی و سیاست‌گذاری این رویداد مهم ورزشی،  با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی ایران و مدیران کل استانی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراب محمدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به برگزاری تور دوچرخه‌سواری آذربایجان پس از دو سال وقفه، گفت: این تور یکی از رویدادهای مهم و ارزشمند ورزشی است و باید تلاش کنیم تا به یک رویداد حرفه‌ای تبدیل شود.

وی گفت: برگزاری این تور با توجه به بازتاب رسانه‌ای آن، به ایجاد شور و نشاط در بین مردم و جوانان کمک کرده و در معرفی فرهنگ و تاریخ و جاذبه‌های گردشگری استان‌ها و شهرهای واقع در مسیر تور هم تأثیر بسزایی دارد که باید از این فرصت استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه فرمانداران شهرستان‌های واقع در مسیر تور هم هماهنگی‌های لازم را انجام دهند، افزود: مسیرهایی که در دست تعمیر یا نیازمند تعمیر هستند باید سریعاً تکمیل شده و آماده برگزاری تور شوند.

وی از نمایندگی وزارت امور خارجه نیز خواست در صدور ویزای شرکت‌کنندگان خارجی تسریع شده و گمرگ نیز در ترخیص اقلام آنان همکاری کند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز گفت: حضور 9 نفر از قهرمانان دوچرخه‌سواری استان در المپیک و افتخارآفرینی در رقابت‌های بین‌المللی متأثر از تور دوچرخه‌سواری آذربایجان است.

حبیب ستوده‌نژاد گفت: تور دوچرخه‌سواری آذربایجان قدیمی‌ترین تور دوچرخه‌سواری ایران بوده و  قدمتی 37 ساله دارد که خوشبختانه توانستیم با اقدامات لازم، شرایط را برای برگزاری سی و پنجمین دوره آن در سال جاری مهیا کنیم.

وی افزود: از 13 تیم خارجی و سه تیم داخلی برای شرکت در این تور دعوت کرده‌ایم که تاکنون تیم‌هایی از کشورهای اندونزی، لیتوانی، قزاقستان، مالزی و آفریقای جنوبی و تیم‌های داخلی آذربایجان شرقی، دانشگاه آزاد اسلامی و مشهد آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

ستوده‌نژاد ادامه داد: براساس اعلام فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران مبنی بر زمان دقیق برگزاری تور در تقویم اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری، تور از هفتم تا یازدهم مهر ماه سال جاری در پنج مرحله و در سه استان شمال غرب کشور برگزار می‌شود.

رسول هاشم‌کندی، سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری نیز در این جلسه گفت: تورهای دوچرخه سواری در سه رده آماتور، نیمه‌حرفه ای وحرفه‌ای برگزار می‌شود که تور دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان از نوع نیمه حرفه‌ای است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز دوچرخه سواری ایران تور دوچرخه سواری آذربایجان شرقی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی جعفریه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: نشر ثالث که جزو انتشاراتی های بزرگ و قدیمی کشور است با بیش از 1500 عنوان کتاب در حوزه های مختلف ادبی، روانشناسی، علوم اجتماعی، هنر، دین و عرفان، متون کهن فارسی، علم و زندگی در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارد.

نشر ثالث جزو غایبین بزرگ سال گذشته در نمایشگاه بین المللی کتاب بود که به گفته مدیر آن این عدم حضور ناشی از مشکلات صنعت نشر در سال‌های اخیر و کاهش خرید کتاب می شد که حضور در نمایشگاه کتاب را برای ناشران مقرون به صرفه نمی‌کرد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • صعود ۲ نماینده ایران به فینال دوچرخه‌سواری کوهستان آسیا
  • آغاز سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران/ درهای مصلی به روی بازدیدکنندگان باز شد
  • جزئیات برگزاری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع)
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب