Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا،  محمد حمیدی  روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: عملیات اجرایی ساخت ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن ملی به بنیاد مسکن ، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) واگذار شده است که تا هفته آینده برنامه نهایی اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی خانه در استان سمنان آورده اولیه را واریز کرده اند، افزود : چهار هزار و ۸۱۷ واحد مسکن ملی در حال ساخت است که البته برخی مربوط به طرح‌های مسکن مهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمیدی افزود: تاکنون ۷۹ هزار متقاضی از استان سمنان در سامانه جهش ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد حدود ۲۵ هزار نفر واجد شرایط بودند و  ۱۸ هزار نفر از آنها تشکیل پرونده دادند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: اجرای طرح جهش تولید مسکن از دستاوردهای دولت سیزدهم برای خانه‌دار شدن خانواده‌ها است.

به گزارش ایرنا، طرح جهش تولید مسکن در ۲۹ استان کشور اجرایی و عملیات طرح ساخت ۲۷ هزار مسکن آغاز شده است این در حالیست که از ۹۲ پروژه تعریف شده ۸۸ پروژه توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حال اجرا  است.
ساخت خانه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای افرادی که ۴۰۰ میلیون ریال آورده اولیه پرداخت کردند  پیگیری می‌شود.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن سمنان مسکن دولت سیزدهم پروندهٔ خبری الزامات ساخت مسکن و تحقق برنامه‌ های دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن سمنان مسکن طرح اقدام ملی مسکن سمنان مسکن دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان به میزبانی مدیریت شعب شرق تهران

امتداد - جلسه هم‌اندیشی و بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان با حضور بهزاد شیری مدیرعامل، اصغر جلیلی‌نیا رئیس هیات مدیره و معاونین و تنی چند از مدیران ستادی، عصر  روز سه شنبه 18 اردیبهشت سال جاری به میزبانی مدیریت شعب پست بانک منطقه شرق استان تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این جلسه که مدیران و معاونین استان‌های البرز، قم، سمنان و منطقه غرب استان تهران به صورت حضوری و روسای شعب این استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس شرکت داشتند، آرش شهرکی‌کیا مدیر امور شعب استان‌های تهران، البرز، قم و سمنان گزارشی از عملکرد و مهمترین موضوعات واحدهای تابعه ارائه کرد.
در ادامه، احمد فرهمند مدیر شعب پست بانک مدیریت شعب منطقه شرق تهران گزارشی از اقدامات و شاخص‌های عملکردی و مهمترین مباحث حوزه مدیریت خود را برای حاضرین تشریح نمود.
در ادامه این نشست، پس از بحث و تبادل نظر حاضرین و ارائه دیدگاههای تنی چند از مدیران شعب استان‌های مرتبط درخصوص موضوعات مطرح شده، دکتر شیری مدیرعامل بانک در جمع‌بندی مباحث مطروحه رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ۱۱ هکتار زمین برای ساخت خانه تحویل مردم میامی شد
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن سمنان در دست ساخت است
  • خرید دلاری مسکن یعنی خروج ارز کشور؛ یک متر خانه ۸۱.۶ میلیون تومان
  • جلسه بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان به میزبانی مدیریت شعب شرق تهران
  • متقاضیان خانه بخوانند / مسکن کارگری به کجا رسید؟
  • خبر خوب به متقاضیان خانه؛ مسکن کارگری در راه است؟
  • بسیج سازندگی ۲۸۶۴ نیروگاه کوچک‌مقیاس در کشور ساخت
  • پیام جالب یک مستاجر به صاحب خانه اش | چرا فکر می‌کنی مقصر همه مشکلات اقتصادی‌ات من هستم؟ | ببینید
  • رئیسی:تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ فرآیند تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن اجرایی شده است/گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد