Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال که از سال 1390 وارد عرصه بازیگری شده؛ در سریال «زیرخاکی» ایفای نقش می کند، به تازگی در حال بازی در سری سوم این سریال است که به زودی در ایام عید این سریال از تلویزیون پخش خواهد شد، پژمان جمشیدی در بامداد بیستم اسفندماه میهمان تلفنی برنامه «سریالیست» بود، پژمان جمشیدی در این گفت و گوی تلفنی کمی صدایش گرفته بود و اظهار داشت که صدای گرفته اون به خاطر یکی از سکانس های هیجان انگیز در این سریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژمان جمشیدی این گونه عنوان کرد که سریال «زیرخاکی 3» یک سریال 14 قسمتی بوده و در ایام عید و ماه رمضان پخش خواهد شد. پژمان جمشیدی در سینما نیز فعالیت های مختلفی داشته است.پژمان جمشیدی اخیرا در فیلم سینمایی دینامیت نقش آفرینی کرده است. او در این فیلم نقش متفاوت و گریم عجیبی را دارد که توانسته مخاطبان را به حیرت درآورد. همچنین او توانسته به خوبی از ایفای نقش آن برآید. در ادامه کلیپی از هنرنمایی پژمان جمشیدی در قسمت های مختلف این فیلم را ببینید.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازی تلویزیون فضای مجازی فیلم سینمایی ماه رمضان پژمان جمشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه

استاندار خراسان جنوبی گفت: با پیگیری تلفنی صورت گرفته از طریق رئیس سازمان سنجش کشور قرار شد برای داوطلبان بازمانده از سیل در زیرکوه تصمیم جدید اتخاذ شده و مساعدت لازم صورت گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، جواد قناعت روز پنجشنبه درباره پیگیری انجام شده برای بازماندگان از کنکور در شهرستان مرزی زیرکوه به دلیل وقوع سیل افزود: امروز برگزاری کنکور سراسری را در سطح کشور داشتیم و چندین مسیر اصلی و فرعی شهرستان زیرکوه به دلیل شدت بارندگی و سیلاب مسدود شد و برخی از داوطلبان کنکور به محل حوزه‌های آزمون نرسیدند.

وی افزود: این موضوع نگرانی‌هایی برای خود داوطلبان و والدین آنان ایجاد کرده، لذا طی تماس تلفنی با دکتر پورعباس، رئیس سازمان سنجش کشور، اوضاع امروز شهرستان زیرکوه تشریح شد تا برای داوطلبان چاره‌اندیشی صورت گیرد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در این تماس تلفنی، قرار شد برای دانش آموزانی که به دلیل وقوع سیل و مسدودی راه‌ها به حوزه‌های آزمون نرسیدند مساعدت لازم و تصمیم گیری جدیدی صورت بگیرد تا این بزرگواران از نگرانی دربیایند.

قناعت بیان کرد: با این وجود اگر دانش آموزی نتوانسته به کنکنور برسد نگران نباشد، جبران خواهد شد و تصمیم خوب و جدیدی را سازمان سنجش کشور برای آنها خواهد گرفت.

وی با اشاره به بارش‌های رگباری و سیل آسا در خراسان جنوبی، گفت: تمام دستگاه‌های متولی و تیم‌های امدادی در سطح استان در حالت آماده باش هستند تا کمترین آسیب ناشی از سیل به مردم برسد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل