Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ ایران نوشت: من قصدم جنایت نبود، فقط می‌خواستم گوشی مقتول را بگیرم، اولین سرقتم بود، اما وقتی با مقاومت او روبه‌رو شدم می‌خواستم فرار کنم که مقتول مرا محکم گرفت و اجازه نمی‌داد حتی فرار کنم. ناخودآگاه دستم داخل جیبم رفت و با چاقویی که همراه داشتم ضربه‌ای به او زدم.

پسر نوجوان شهرستانی که برای ملاقات با دختر مورد علاقه‌اش به تهران آمده بود وقتی برای به دست آوردن پول تصمیم به سرقت گرفت با یک اشتباه زندگی اش نابود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اواخر سال گذشته رهگذران در یکی از خیابان‌های باقرشهر، متوجه صدای فریاد و درگیری مرد جوانی با یک دزد شدند که کمک می‌خواست. اما قبل از اینکه رهگذران خود را به مرد جوان برسانند، سارق نوجوان دست به چاقو شد و با ضربه‌ای به مرد جوان از محل متواری شد.

با تماس شاهدان، اورژانس و مأموران کلانتری ۱۷۵ باقرشهر خود را به محل رسانده و مرد ۳۱ ساله را به بیمارستان منتقل کردند، اما تلاش کادر درمان بی‌نتیجه ماند و او تسلیم مرگ شد.

با گزارش این جنایت به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت، مأموران راهی محل شده و در بررسی‌های میدانی یک برگ رسید پول در نزدیکی محل قتل پیدا کردند؛ برگه‌ای که ظاهراً در جریان درگیری از جیب قاتل یا مقتول بیرون افتاده بود.

از سویی در بازبینی دوربین‌های مداربسته محل جنایت و ادامه بررسی‌ها مشخص شد مقتول در حال بازگشت از محل کارش در حال تماس تلفنی بوده که ناگهان پسری با کلاه و ماسک به سمت او رفته تا گوشی تلفن همراهش را سرقت کند، اما وقتی با مقاومت مقتول مواجه شد بین آن‌ها درگیری فیزیکی رخ داد و از سویی قربانی این جنایت سعی داشت با داد و فریاد از رهگذران و کسبه کمک بخواهد.

عامل قتل نیز که پسر نوجوانی بود وقتی خود را در دستان مقتول اسیر دید و رهگذران نیز در چند قدمی او بودند، برای اینکه دستگیر نشود دست به جیب شد و با چاقویی که به همراه داشت ضربه‌ای به مرد جوان زد و از محل متواری شد.

در استعلامات صورت گرفته مشخص شد رسید دریافت پول متعلق به پسری ۱۷ ساله به نام سروش است. بدین ترتیب با به‌دست آمدن هویت متهم، تحقیقات نشان می‌داد او ساکن یکی از شهرستان‌های مرکزی کشور است.

پس از هماهنگی‌های قضایی و شناسایی مخفیگاه پسر نوجوان، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و سروش را دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره آگاهی تهران به قتل اعتراف کرد. او که از این جنایت بسیار ناراحت بود و مدام گریه می‌کرد در تحقیقات گفت: مدتی قبل در فضای مجازی با دختری آشنا شدم. الناز ساکن تهران بود و برای دیدنش راهی تهران شدم، اما از بخت بد کیفم را که مدارک شناسایی و پول هایم داخل آن بود به سرقت بردند؛ فقط یک برگه رسید بانکی داخل جیبم مانده بود.

او ادامه داد: در این شهر بزرگ بدون اینکه کسی را بشناسم، تنها و بی‌پول مانده بودم. از طرفی هم با الناز قرار داشتم و برای رفتن به محل قرار نیاز به پول داشتم. ناگهان به ذهنم رسید که یک گوشی سرقت کنم و با فروش گوشی سرقتی، کمی پول به دست بیاورم. من قصدم جنایت نبود، فقط می‌خواستم گوشی مقتول را بگیرم، اولین سرقتم بود، اما وقتی با مقاومت او روبه‌رو شدم می‌خواستم فرار کنم که مقتول مرا محکم گرفت و اجازه نمی‌داد حتی فرار کنم. ناخودآگاه دستم داخل جیبم رفت و با چاقویی که همراه داشتم ضربه‌ای به او زدم. از ترس دستگیری فرار کردم، اما در این پنج ماه یک لحظه آرامش نداشتم و مدام کابوس می‌دیدم. حتی جرأت نکردم از گوشی تلفنی که سرقت کرده بودم استفاده کنم.

با اعتراف متهم نوجوان به جنایت، با توجه به سن متهم، پرونده برای رسیدگی به دادسرای اطفال ارجاع شد.

منبع: روزنامه ایران لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر قتل اخبار حوادث اخبار مرتبط قهرمان بوکس کشور با ضربات چاقو به قتل رسید + عکس ۱۴۰۱/۵/۱۹ جزییات جدید از جنایت هولناک رفسنجان ۱۴۰۱/۵/۱۸ قتل دردناک مادر پیش چشمان فرزندانش ۱۴۰۱/۵/۱۸ جزییات قتل ۱۰ نفر توسط یک تبعه خارجی ۱۴۰۱/۵/۱۶ صحنه دلخراش قتل بخاطر سیب زمینی سرخ کرده سرد! + فیلم ۱۴۰۱/۵/۱۳ مرد عصبانی باجناقش را زیر چرخ های پراید له کرد! + عکس ۱۴۰۱/۵/۱۳ آخرین ویدیو ها رییسی تلویحاً به موافقت به احیای برجام اشاره کرد؟ + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۰۹:۱۹ عجیب ترین حرکت تاریخ در رینگ بوکس + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۰۸:۵۲ کتک زدن دو جوان مزاحم توسط پیرمرد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۰۸:۴۵ فیلم جدید از حمله به سلمان رشدی ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۰۲:۱۷ حکم امام خمینی(ره) برای سلمان رشدی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۰۲:۱۴ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۰:۲۴ نرخ رسمی ۱۶ ارز افزایش یافت ۱۰:۲۰ بانک رفاه کارگران در پاسخ گویی به مشتریان، بانک برتر شد ۱۰:۱۰ برق قطع نمی شود چون پرمصرف ها بهای واقعی انرژی را می پردازند ۱۰:۰۶ سیل ادامه دارد ۱۰:۰۰ گل گهر در حوزه مسئولیت های اجتماعی موفق عمل کرده است ۰۹:۵۰ ما هنوز در مهار تورم پیروز نشدیم ۰۹:۴۰ ساعت های هوشمند گلکسی Watch۵ و Watch۵ Pro سامسونگ معرفی شد ۰۹:۳۰ بازگشت مجدد قیمت بیت کوین به کانال ۲۴ هزار دلاری/قیمت اتریوم در یک قدمی ۲ هزار دلار ۰۹:۲۳ پیام قدردانی رییس مجمع «جهادگران استان کرمان» از مدیریت جهادی شرکت مس ۰۹:۱۹ رییسی تلویحاً به موافقت به احیای برجام اشاره کرد؟ + فیلم ۰۹:۰۰ راب مالی: در مذاکرات وین بر سر رفع تحریم‌ ها توافق صورت نگرفته است ۰۸:۵۷ سلمان رشدی قادر به تکلم نیست ۰۸:۵۵ کشف اسناد «فوق محرمانه» از اقامتگاه ترامپ ۰۸:۵۲ عجیب ترین حرکت تاریخ در رینگ بوکس + فیلم ۰۸:۴۹ قیمت طلا برای چهارمین هفته پیاپی افزایش یافت ۰۸:۲۹ نفت در مدار سقوط ۰۷:۳۰ ۷ شب سفر به کوالالامپور چقدر پول می خواهد؟ + جدول ۰۳:۲۵ چطور گوشی گمشده خود را پیدا کنیم؟ + روش های پیدا کردن گوشی آیفون، اندروید و ویندوز ۰۲:۴۴ هویت ضارب سلمان رشدی مشخص شد ۰۲:۱۹ همه چیز در مورد هورمون عشق در بدن ۰۲:۱۷ فیلم جدید از حمله به سلمان رشدی ۰۲:۱۴ حکم امام خمینی(ره) برای سلمان رشدی + فیلم ۰۲:۰۸ با این ترفندها دختران زیبا مجذوب شما می شوند ۰۱:۴۴ تست شخصیت؛ اول بگو چه تصویری دیدی تا راز زندگی مشترکت رو بگم ۰۱:۳۳ فال هفتگی عشق؛ از ۲۲ تا ۲۸ مرداد ۰۱:۲۴ چگونه گیربکس اتوماتیک را عیب یابی کنیم؟ ۰۱:۰۴ فال ابجد روزانه شنبه ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۱ / عشق زندگیتان را خواهید یافت ۰۰:۵۵ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۵۰ فال حافظ امروز شنبه ۲۲ مرداد + تفسیر دقیق ۰۰:۲۵ کاهش شهرهای قرمز کرونا به ۷۸ شهر ۰۰:۲۲ شکوه جنگل‌ آمازون از منظر فضا ۰۰:۱۳ طارمی، سردار و جهانبخش در پوستر ویژه FIFA ۰۰:۱۱ فال امروز / فال روزانه شخصی ۲۲ مرداد ۲۳:۵۵ حقایق شگفت انگیز درباره عطسه ۲۳:۴۰ آشنایی با خواص سنگ ها در اسلام؛ از آورندگان برکت تا تضمین کننده سلامتی ۲۳:۳۳ سلمان رشدی زیر تیغ جراحی است ۲۳:۲۰ نقاط ضعف شوهرتان را بشناسید ۲۳:۱۳ فیلتر ماشین ظرفشویی های مختلف را چطور تمیز کنیم؟ ۲۳:۰۴ آیا ترور سلمان رشدی در آستانه‌ احیای توافق هسته‌ای اتفاقی است؟ ۲۳:۰۴ رفع تیرگی پوست گردن با نسخه خانگی ۲۳:۰۰ آخرین وضعیت ترافیکی جاده چالوس ۲۲:۵۴ بهترین روش نگهداری از برنج خام + ۱۰ نکته کلیدی ۲۲:۵۲ تاکید بر نقش محصولات ذوب آهن اصفهان در تحول صنعت ساختمان کشور ۲۲:۴۹ چه کسی به سلمان رشدی حمله کرد + اولین عکس ۲۲:۳۲ با همسر عصبی و پرخاشگر چه باید کرد؟ ۲۲:۳۱ آخرین وضعیت سلمان رشدی، مرتد بزرگ + فیلم ۲۲:۰۳ سلمان رشدی کیست؟ ۲۲:۰۱ اینگونه با سوگ از دست دادن همسر کنار بیایید ۲۱:۵۴ اولین فیلم از لحظه حمله به سلمان رشدی ۲۱:۵۳ چگونه یک زن شاغل، مادر و همسر نمونه باشیم؟ اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل اخبار حوادث سلمان رشدی پسر نوجوان ضربه ای مرد جوان فرار کنم ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مزایده اموال منقول با عرضه ۷هزار تن چای برگزار شد

ایزدی، مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان تهران در نشست خبری امروز خود گفت:  اولین مزایده  اموال منقول و غیر منقول در سال ۱۴۰۳ به ارزش ۴هزار میلیارد تومان در مجموع برگزار می شود.

وی افزود: اولین مزایده اموال منقول از سوم اردیبهشت ماه تا ۱۱ اردیبهشت ماه تعداد ۲۱۵ پارتی کالا بارگذاری شده است که از این میزان ۷ هزار تن چای با تاییده سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد بارگذاری شد و از  تمامی این چای ها ظرف مدت ۴۰ روز نمونه گیری های سختی از آن صورت گرفت.

وی افزود: از سوم تا ۱۱ اردیبهشت ماه مزایده ۲۷۸ و مزایده غیر منقول ۱۱۴۹ است و در سامانه ستاد ایران برگزار  می شود.

او اظهار کرد: به تمامی تولید کننده های چای فرصت دوماهه برای تسویه مبالغ خود  داده شده است که با تاییده وزارت جهاد کشاورزی و قرار دادن وثیقه بتوانند مبالغ را پرداخت کنند.

وی تاکید کرد : ارزش این مزایده هزار و۱۹۵ میلیارد تومان است که  ۱۰۰ میلیارد تومان  آن کالاهای دیگر است و مابقی چایی است .

وی از برگزاری مزایده اموال غیر منقول هم خبر داد و گفت:  ۲هزار ۷۹۱ میلیارد تومان که این میزان از عرضه غیر منقول  به  ویژه ملک بی سابقه بوده است که بخش زیادی از آن پرونده سادات خوزستان است همچنین چند ملک سنگین از جمله زمین ۱۸هکتاری و ۶۵۰ متری زعفرانیه،  چند آپارتمان هم   از جمله موارد عرضه شده  در این مزایده است و شرایط ویژه از جمله پرداخت اقساطی هم امکان پذیر شده است.

ایزدی یادآور شد: هفته ای سه بار مزایده  خرده فروشی انجام می دهیم و برخی از دستگاه ها از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ره هم پیگیر  شیوه برگزاری  مزایده خرده فروشی بودند.

وی با بیان اینکه کالاهای از ابتدای سال گذشته تا انتهای آن در حوزه فروش کالا و فروش منقول کالا سال گذشته ۹۰۰ میلیارد تومان در استان تهران کالا فروختیم اما در سال گذشته ۳۱۹ میلیارد تومان بوده است گفت: در سال ۱۴۰۰،  ۱۵۲ میلیارد تومان بوده است همچنین در غیر منقول ۱۴۰۲   ۴۵۰ میلیارد تومان بوده است و ۱۶۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ ۱۹ میلیارد تومان  در مجموع فروش منقول و غیر منقول ۱۳۳۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ و در سال ۱۴۰۱ ، ۴۸۰ میلیارد تومان انجام شده است.

وی  به بخش اعاده کالاهای متروکه اشاره کرد و گفت: ۵هزار ۱۴۰ میلیارد  تومان در سال ۱۴۰۲ اعاده کالا کردیم و در سال  ۱۴۰۱  ۲هزار ۴۹۰ میلیارد تومان بود  در سال ۱۴۰۱ بوده است که در سال ۱۴۰۰، ۳۴۰میلیارد انجام شد.

مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان تهران  بیان کرد: بخش عمده ای از اعاده کالاها در حوزه خودروهای سنگین و تجهیزات و ماشین آلات راهداری بود که بخش عمده ای از آنها  اعاده شد.

وی افزود:سال ۱۴۰۲ ۱۴۳۵ میلاد تومان کالاهای استردادی داشته ایم که  ۷۶ درصد رشد داشته است و در سال ۱۴۰۱ ، ۶۷۱ میلیارد تومان پرونده های استردادی داشته ایم .

ایزدی بیان کرد: در مجموع انهدام ۲۷۲ میلیارد در سال ۱۴۰۲ بوده و ۳۹۰ میلیارد تومان انهادم  در سال ۱۴۰۱ داشته ایم و در سالی که شروع کردیم بخش عمده ای از کالاهای گمرک امام بود .

وی افزود: ۱۰ هزار و۷۰۰ میلیارد تومان ارزش پرونده های ما در سال ۱۴۰۲ بوده و در سال ۱۴۰۱ ۹۱۲ هزار میلیارد تومان بوده است.

او گفت: ۲هزار ۱۷۱ پرونده قاچاق در سال ۱۴۰۲ و در سال ۱۴۰۱ ۱۹۰۰ پرونده داشته ایم ومجموع پرونده ۱۴۰۲ ۱۸ هزار میلیارد تومان ارزش پرونده ما بوده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ با توجه به آنکه حجم زیادی از پرونده های متروکه  گمرک امام خمینی بوده ما شاهد تشکیل بسیار زیاد ی از پرونده های متروکه بوده ایم.

ایزدی با بیان اینکه  در حوزه تشکیل پرونده قاچاق هزار ۴۳ درصد و در پرونده متروکه ۱۳۲ درصد رشد داشته ایم گفت: در حوزه فروش ۱۸۰ درصد ارزش ریالی رشد داشته ایم و در بحث واگذاری رشد داشته ایم. 

راه اندازی سامانه جامع کالا تا ۱۰ روز آینده 

وی افزود: در بحث فروش رتبه غیر منقول رتبه اول استان را داشته ایم و در بحث منقول رتبه ۴ را داریم و بعد از تعداد ردیف کالاهای رتبه دوم را داریم .

رئیس سازمان  اموال تملیکی استان تهران  بیان کرد: بخش عمده ای از کالاهای قاچاق در استان تهران کالاهای ریز بوده است و حدود  ۲۳هزار پرونده در این بخش داشته ایم .

ایزدی تاکید کرد: سامانه جامع اموال‌ تملیکی در استان تهران اجرا شده است و تا ۱۰ روز آینده اجرا می شود  و طبق تصمیماتی که گرفته شده و مصوبه خود ریاست جمهوری بود. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • عکس| جدیدترین پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی در حرم امام رضا(ع)
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • اولین مزایده اموال منقول با عرضه ۷هزار تن چای برگزار شد