Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:56:09 GMT

کاهش شهرهای قرمز گیلان/ هیچ شهری آبی نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۳۸۱۳

کاهش شهرهای قرمز گیلان/ هیچ شهری آبی نیست

فردین مهرابیان در گفتگو با مهر با اشاره به آخرین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت اظهار کرد: در این اطلاعیه صومعه سرا، ماسال و سیاهکل همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته شهرستان رودسر در وضعیت قرمز قرار داشت که در رنگ بندی جدید گروه شهرهای نارنجی قرار دارد، افزود: آستارا، رودبار، رشت، خمام، رضوانشهر، فومن، شفت، لاهیجان، لنگرود از دیگر شهرستان‌های وضعیت نارنجی استان گیلان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرابیان ادامه داد: با خروج شهرستان انزلی از وضعیت نارنجی و اضافه شدن به شهرهای زرد هم اکنون تعداد شهرهای دارای وضعیت زرد گیلان به پنج شهر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تالش، املش و آستانه اشرفیه در وضعیت زرد هستند، تصریح کرد: استان گیلان هیچ شهر آبی ندارد.

کد خبر 5561794

منبع: مهر

کلیدواژه: آمار کرونا رنگ بندی کرونایی فردین مهرابیان دانشگاه علوم پزشكی گیلان محرم 1401 بوشهر عاشورا ویروس کرونا سفر استانی خطبه های نماز جمعه مراسم عزاداری کرمانشاه روز خبرنگار عکس استانها ماه محرم اربعین حسینی آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

سرهنگ سید رضا اسدنژاد افزود: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی بیان کرد: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

اسدنژاد افزود: در مجموع دیروز مرتکبان ۱۳ هزار و ۶۶۵ فقره تخلف راهور در شهرهای خراسان رضوی جریمه شدند.

 

دیگر خبرها

  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند