Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، این بانک از معرفی بانک‌ها و افرادی که در سال‌های گذشته به کرات به افراد مرتبط با خود وام داده‌اند، به هیات انتظامی بانک‌ها معرفی می‌کند.

بر اساس تعاریفی که در سامانه سمات بانک مرکزی انجام شده افراد متخلف (بدهکاران کلان) نیز دیگر نمی‌توانند تسهیلات جدیدی دریافت کنند و تسهیلات قبلی را هم باید در یک برنامه زمانی مشخص تسویه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش بانک مرکزی برای نخستین ‌بار در ۳۱ فروردین‌ماه لیست ابر بدهکاران بانک‌های دولتی و خصوصی را منتشر کرد.

رئیس کل بانک مرکزی پیش از این نیز اعلام کرد که از این پس لیست بدهکاران بانکی در پایان هر فصل به‌روزرسانی می‌شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: بانک مرکزی وام نماینده بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نامه مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال به کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان آمده است:


جناب آقای مهندس هاشمی
مقام عالی وزارت ورزش و جوانان


با سلام

احتراماً به استحضار میرساند، با عنایت به دستور حضرتعالی مبنی برساماندهی فرهنگی برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و در پی آن تشکیل کارگروه مربوطه در فدراسیون فوتبال با حضور مسئولان مرتبط و مراجع ذیربط، مقرر گردید الزامات و مقررات بالادستی درحوزه برگزاری مسابقات در فصل آتی به شرح ذیل به مرحله اجرا در بیاید؛
• تدوین و اجرای آیین نامه کانون هواداران باشگاه‌ها و رعایت الزامات مرتبط
• اختصاص بلیط مسابقات به خریداران بر اساس مشخصات هویتی و لزوم آماده سازی صندلی ورزشگاه‌ها توسط شرکت تجهیز بر اساس طی فرایند حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها به صورت هوشمند.


همچنین مطابق برنامه ریزی، جلسات هماهنگی کلیه مسابقات لیگ برتر در فصل آتی وفق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور مسولان LOC و LMO در کلیه بازی‌ها به انجام خواهد رسید و گزارش‌ها به صورت برخط در سیستم مربوطه آپلود و به کمیته‌های ذیربط و ارکان قضایی ارسال تا متعاقباً در مهلت مقرر به فوریت اتخاذ تصمیم گردد.

بدیهی است در صورت عدم آماده سازی موارد صدر الاشاره امکان آغاز لیگ برتر در فصل جدید وجود نخواهد داشت و بر این اساس دستورات مساعد حضرتعالی، باعث تسهیل فرایند مرتبط خواهد بود.

لازم به ذکر است، در بازی‌های باقیمانده فصل جدید لیگ برتر به کلیه باشگاه‌ها ابلاغ شده که مسولیت مربوط به هواداران خود را برعهده داشته باشند. همچنین تا حل مشکلات زیرساختی جهت حضور بانوان محترم، دو ورزشگاه تا اطلاع ثانوی امکان میزبانی از تماشاگران خانم را نخواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • توقف تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • توقف تور‌های غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • توقف‌ تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب