Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@23:44:10 GMT

ثبت رکورد جدید مصرف برق درچهارمحال وبختیاری

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۴۴۱۴

ثبت رکورد جدید مصرف برق درچهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان در تشریح خبر گفت : پیک بار مصرف برق استان در یکم مرداد ماه جاری در هنگام شب به عدد ۴۴۵ مگاوات رسید که در مقایسه با پیک بار سال گذشته ۶ مگاوات افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه پیک بار سال گذشته استان ۴۳۹ مگاوات رقم خورده است، گفت : در اجرای برنامه های مدیریت مصرف امسال، بخش کشاورزی بیشترین همکاری را در کاهش مصرف برق استان به میزان ۴۰ مگاوات (روزانه) داشته و بیشترین میزان همکاری بخش صنعت نیز ۱۴ مگاوات بصورت روزانه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید فرهزاد افزود :تاکنون با اجرای برنامه های مدیریت مصرف و مشارکت همه بخش ها هیچ گونه خاموشی ناشی از کمبود نیرو اعمال نشده و امیدواریم با همیاری همه مردم در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی، خانگی، عمومی، اداری و تجاری در مدیریت مصرف برق، هفته های پیش رو را نیز بدون اعمال خاموشی سپری کنیم و شاهد عبور موفق از پیک بار سال جاری باشیم.

کد خبر 1661481

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزارت نیرو برق مصرف برق پیک بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع در صورت رعایت مصرف از مشوق‌های پیش‌بینی شده بهره‌مند می‌شوند

مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: صنایع در صورت استفاده از مولد خورشیدی و اجرای طرح‌های بهینه‌سازی مصرف، با ضرایب تشویقی ۱.۳ برابر از معافیت در طرح‌های مدیریت مصرف برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی رجبی مشهدی در نشست برخط که با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر و معاون بازار برق ایران با مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق برگزار شد، بر لزوم آمادگی شرکت‌ها برای تأمین برق تابستان و گذر از اوج بار تابستان تاکید کرد.

وی با اشاره به آغاز پویش با انرژی از اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف و لزوم آمادگی صنعت برق برای تأمین برق تابستان خبر داد.

مدیرعامل توانیر در خصوص فراهم کردن امکان ترانزیت برق مولدهای تولید پراکنده در خارج از دوره تعهد گفت: برق تولیدی آن‌ها می‌تواند از طریق عقد قرارداد با شهرک‌های صنعتی و جهت رفع محدودیت دیگر نقاط، عرضه شود.

رجبی مشهدی به مدیران عامل شرکت‌های توزیع یادآور شد، برخی از صنایع انرژی بر بخش توزیع، مشمول ماده ۴ قانون مانع‌زدایی از صنعت برق می‌شوند و مکلف هستند تا سال ۱۴۰۴ نسبت به احداث نیروگاه‌های خود تأمین اقدام کنند.

وی با تاکید بر لزوم تکمیل هوشمندسازی مدیریت مصرف برق ادارات دولتی پیش از فرارسیدن ایام اوج بار، استفاده کامل از ظرفیت‌های صرفه‌جویی برق ادارات را حائز اهمیت دانست.

مدیرعامل توانیر خاطرنشان ساخت: مشترکان بخش کشاورزی که بیش از ۵ ساعت با صنعت برق همکاری کنند، علاوه بر رایگان شدن برق ایام تابستان مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی تا ۲ هزار تومان به ازای هر کیلووات ساعت خواهند شد.

رجبی مشهدی در پایان به تبیین چگونگی شرکت در پویش با انرژی و کسب امتیاز و اختصاص جوایز و پاداش صرفه‌جویی به مشترکان خانگی پرداخت و گفت: مشارکت فعال روابط عمومی‌های صنعت برق در این خصوص و بهره‌گیری از برنامه‌ها و راهبردهای مدیریت مصرف برق را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 751712

دیگر خبرها

  • پروژه‌های تامین آب مشهد وارد مدار می‌شوند
  • برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز درچهارمحال و بختیاری
  • صنایع در صورت رعایت مصرف از مشوق‌های پیش‌بینی شده بهره‌مند می‌شوند
  • تعویض۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی
  • مشترکان بد مصرف برق هزینه ۵ برابری تولید را باید بپردازند
  • هشدار مدیریت بحران درخصوص بازگشت آلودگی هوا به پایتخت
  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران