Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@02:12:30 GMT

یوتیوب فروشگاه آنلاین راه‌اندازی می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۴۵۸۳

یوتیوب فروشگاه آنلاین راه‌اندازی می‌کند

وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه خبر داد یوتیوب مذاکرات با شرکتهای سرگرمی درباره مشارکت در این پلتفرم که در داخل این شرکت از آن به عنوان یک " کانال فروشگاهی" یاد می‌شود را مجددا آغاز کرده است.

این پلتفرم حداقل به مدت ۱۸ ماه است که در دست طراحی بوده و ممکن است تا ابتدای پاییز امسال، آماده فعالیت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت آلفابت – مالک یوتیوب- درباره این گزارش، اظهارنظر نکرد.

با روی آوردن مصرف کنندگان از تلویزیون ماهواره‌ای و کابلی، به خدمات پخش آنلاین ویدئو، راه اندازی برنامه‌ریزی شده این سرویس، به یوتیوب اجازه می دهد به شرکتهایی مانند روکو و اپل بپیوندد و سهمی از بازار پخش آنلاین را در اختیار بگیرد.

بر اساس گزارش رویترز، روزنامه نیویورک تایمز اوایل هفته گذشته گزارش کرده بود شرکت والمارت مذاکراتی با شرکتهای رسانه‌ای درباره پخش آنلاین سرگرمی در سرویس عضویت خود انجام داده است.

منبع: ایسنا

تماشاخانه ببینید| تست اولین خودرو بدون سرنشین در خیابان‌های شهر تورین ایتالیا همه چیز درباره بیماری قرن جدید: ام اس ، نشانه ها و علائمی که اگر زود متوجه بشوید نجات می یابید/ چه افرادی بیشتر مبتلا می شوند و راهکارهای درمان (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد

گوگل مدتی پیش تغییراتی بزرگ در طراحی نسخه‌ی دسکتاپ یوتیوب ایجاد کرد و آن را در اختیار اینسایدر‌ها قرار داد تا تجربه‌ی کاربری خود را گزارش دهند؛ اما واکنش‌های منفی نسبت به این طراحی بسیار بیشتر از حد انتظار بود. اکنون گوگل طراحی جدید را حذف کرده و همان طراحی پیشین را دردسترس قرار داده است.

طراحی جدید و ناموفق یوتیوب، عنوان، توضیحات و نظرات ویدیو‌ها را به نوار کناری منتقل می‌کرد و ویدیو‌های پیشنهادی را به‌صورت ردیف افقی و برجسته‌تر در زیر ویدیوی در حال پخش، به‌نمایش می‌گذاشت؛ درحالی‌که طراحی فعلی نسخه‌ی دسکتاپ، توضیحات و عنوان را زیر ویدیو و ویدیو‌های پیشنهادی را در قسمت کناری نشان می‌دهد.

طراحی ظاهری یوتیوب در چند سال اخیر تغییرات زیادی را تجربه کرده؛ اما مدت‌ها است که ظاهر یکپارچه‌ی خود را حفظ می‌کند و گهگاهی با تغییرات ظاهری جزئی همراه می‌شود و به‌نظر می‌رسد کاربران به تجربه‌ی یک «طراحی انقلابی و بزرگ» تمایل چندانی ندارند.

طراحی جدید یوتیوب در دسترس همه‌ی کاربران نبود، اما باز هم واکنش‌های منفی زیادی را در پی داشت. برخی از کاربران صرفاً به تغییرات قبلی بیشتر عادت کرده بودند و برخی دیگر، در استفاده از نسخه‌ی جدید با مشکلاتی مثل «از دید خارج شدن ویدیو هنگام خواندن دیدگاه‌ها» مواجه می‌شدند.

یوتیوب با طراحی و ویژگی‌های جدید برای بهبود تجربه کاربر به‌روز می‌شود

هنوز مشخص نیست که آیا گوگل این طراحی را برای همیشه کنار گذاشته است یا قصد دارد دوباره آن را امتحان کند، اما اکنون طبق اعلام کاربران ردیت، خبری از طراحی یادشده نیست.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا کاکتوس پنهان را پیدا کنید+ پاسخ
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • یک گلدان در این تصویر گم شده، آن را بیابید!
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • نقد کردن درآمد یوتیوب با MCN موبیکس کیوب