Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:41:10 GMT

رونق تولید داروی رفع مشکلات کشور است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۴۸۳۱

رونق تولید داروی رفع مشکلات کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح شنبه در نشست با وزیر اقتصاد و دارایی با عنوان این که منابع غنی شامل نفت و گاز و زمین حاصلخیز در کشور وجود دارد گفت: اقتصاد باید در حوزه‌های مختلف از کشاورزی تا جنگل و غیره دانش بنیان شود.

وی با اشاره به شعار سال جاری بر لزوم رفع موانع و پشتیبانی از تولید تاکید کرد و گفت: باید ترک فعل‌ها و کم گاری های دستگاه‌های اجرایی برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی غیرفعال بودن برخی معادن را از جمله مشکلات برشمرد و گفت: باید تولید در کشور روان و آسان کنیم و نسبت به تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اقدام کنیم.

آیت الله لائینی پروژه نیمه کاری بیمارستان ماهفروجک ساری را از جمله طرح‌ها ذکر کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های اقتصادی خود به درستی بهره برداری کنیم و تولید را به حرکت درآوریم.

امام جمعه ساری داروی رفع مشکلات کشور را تولید ذکر کرد و خواستار تفویض اختیارات به استان‌ها شد و گفت: همچنین امور باید به مردم و بخش خصوصی واگذار تا تصدی گری دولت کم شود.

کد خبر 5561901

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ساری وزارت اقتصاد محرم 1401 بوشهر عاشورا ویروس کرونا سفر استانی خطبه های نماز جمعه مراسم عزاداری کرمانشاه روز خبرنگار عکس استانها ماه محرم اربعین حسینی آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در جلسه گرامیداشت هفته کارگر و تجلیل از کارگران نمونه این شهرستان گفت: حمایت از کارگران و توجه به دغدغه های این قشر مولد موجب رونق و بهره وری در حوزه تولید خواهد شد.

حسن عباسی افزود: هر اندازه بتوان وضعیت خدمات رفاهی و معیشت کارگران را تقویت کرد می توان به پیشرفت کشور و توسعه در حوزه های مختلف امیدوارتر بود.

عباسی اظهارکرد: کارگران در محیط های کاری نیز باید با تعهد، خلاقیت و ابتکار به خرج دهند و صرف حضور فیزیکی و گذشت ساعت کاری نمی تواند جامعه را به اهداف خود سوق دهد.

وی، با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را در حمایت از کارگران و بازنشستگان بکار گرفته است، افزود: روابط صمیمانه بین کارگر و کارفرما و پرداخت به موقع حق و حقوق آنها هم می تواند نقش بسزایی در بهبود عملکرد کارگران در فضای تولید باشد.

عباسی، از تأمین مسکن بخشی از کارگران در قالب واگذاری زمینهای نهصت ملی خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از هفت هزار قطعه زمین در سطح روستاهای حاشیه شهر آماده تحویل به متقاضیان مسکن است.

وی تأکید کرد: کارگران مورد حمایت مدیریت شهری بوده و هر درخواست و مشکلی را می توانند با مراجعه به دستگاه مربوطه و یا فرمانداری پیگیری کنند.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی هم در این مراسم گفت: حدود ۱۰۰ درصد مطالبات و دستمزد کارگران مهاباد به روز بوده که جای قدردانی از کارفرمایان فعال شهرستان دارد.

محمدصالح پیروتی افزود: ضروری است کارفرمایان بیمه های کارگران را متناسب با رسته شغلی خود پرداخت کرده و نسبت به طرح طبقه بندی مشاغل اهتمام داشته باشند.

پیروتی اظهارکرد: هر میزان سرمایه گذاری ها روی منابع انسانی در جوامع بیشتر باشد، به همان میزان قادرخواهند بود در توسعه اقتصادی، اشتغال آفرینی و رونق تولید اثربخش باشد.

در ادامه این جلسه نماینده کارگران وکانون بازنشستگان برخی از مشکلات و مطالبات کارگران را مطرح کردند.

در پایان جلسه به مناسبت روز کارگر از تعدادی از کارگران نمونه با اهدای لوح قدردانی شد.

 

 

دیگر خبرها

  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • امنیت شغلی در گرو رونق تولید/ بیمه کارگران ساختمانی پیگری می‌شود
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • فراز و فرود نوغانداری در گیلان /تجارت پر سودی که از رونق افتاد
  • سمنان در صدر لیست تنوع داروی دامی
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند