Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@02:53:27 GMT

محمد جهانپا دبیر جشنواره تئاتر خراسان رضوی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۵۰۳۶

محمد جهانپا دبیر جشنواره تئاتر خراسان رضوی شد

ایسنا/خراسان رضوی با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی محمد جهانپا به عنوان دبیر سی‌ودومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی متن حکم حسین‌زاده به این شرح است:

جناب آقای محمد جهانپا،  جشنواره تئاتر استانی بزرگترین رویداد هنرهای نمایشی استان خراسان رضوی است و برآمدی بی بدیل از تجربه، توان و تلاش مستمر پیشکسوتان ارجمند و هنرمندان جوان این حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با عنایت به تخصص متعهدانه، سوابق هنری و تجارب ارزشمند حضرتعالی به مسئولیت دبیری سی‌ودومین جشنواره تئاتر استانی منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود که با اشراف لازم بر بضاعت غنی این عرصه و بهره‌مندی از نقطه نظرات ارتقابخش و دلسوزانه صاحب نظران گرامی این عرصه، توجه ویژه به فرهنگ غنی ایرانی اسلامی، فرهنگ عظیم رضوی و فرهنگ انقلاب اسلامی، از ظرفیت‌های کمتر شناخته شده شهرستان‌ها، به‌ ویژه در میان هنرمندان انقلابی و متعهد و همچنین معرفی رویکردهای مغفول و دور از نظر مانده نمایشی در تمام شهرستان‌ها استفاده شود.  

جشنواره باید فرصت رشد و معرفی آثار فاخری باشد که در زیبایی و وقار، در تراز هنر والای انقلاب اسلامی، از حیث قوام محتوایی و توانمندی‌های اجرایی قرار می‌گیرند.

با امید واثق به اهتمام ویژه جنابعالی به مولفه‌های یاد شده و عنایت بر شرایط ویژه این دوره از برگزاری جشنواره تئاتر استانی در تحقق اهداف فرهنگی و هنری نظام اسلامی و تبیین نقطه نظرات هنری دولت مردمی مستقر تحت عنایت حضرت باری تعالی، موید و سربلند باشید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره تئاتر استانی تئاتر خراسان رضوي تئاتر مشهد جشنواره تئاتر خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی از راهیابی فیلم کوتاه «مدرسه آنالوگ» به بخش بین المللی جشنواره رشد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سعید فوداجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ از بین 3 هزار و 700 اثر ارسالی از 119 کشور جهان در پنجاه و سومین دوره جشنوراه بین‌المللی فیلم رشد جزو منتخب‌ها شد.

وی افزود: این اثر به بخش بین‌المللی این رویداد راه یافت و در حال پخش در عرصه ملی و بین‌المللی است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی یادآور شد: کارگردان این اثر احسان عمیدیان و تهیه‌کننده آن محسن سروریان بوده و این فیلم از تولیدات حوزه هنری خراسان جنوبی و محصولی از مرکز فیلم جوان سوره است.

به گفته وی محتوای این فیلم کوتاه در زمینه معلمی فداکار در زمان کرونا است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند