Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه نسبت به افزایش مصرف برق طی امروز (۲۲ مرداد) و روزهای آتی در کرمانشاه هشدار داد.

 محمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به روزهای گرم پیش رو در کشور و احتمال افزایش مصرف برق، اظهار کرد: در کرمانشاه نیز این احتمال وجود دارد که با افزایش مصرف و ثبت پیک جدید مواجه شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از همه مشترکین خواست، امروز و روزهای آینده مدیریت مصرف برق را خصوصا در ساعت اوج بار یعنی از ساعت یازده تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ حتما مد نظر قرار دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به ثبت پیک ۸۱۴ مگاواتی از ابتدای تابستان امسال که در ۲۶ تیرماه رقم خورد، تاکید کرد: همچنان تا پایان روزهای گرم پیش رو احتمال ثبت پیک جدید وجود دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تابستان امسال را تاکنون بدون خاموشی برنامه‌ریزی شده در بخش خانگی پشت سر گذاشتیم، عنوان کرد: برای پایدار ماندن شبکه برق تا پایان فصل گرما به همکاری مشترکین نیاز داریم.

مرادی  قرار دادن کولرهای آبی روی دور کند، تنظیم دمای کولر گازی بین ۲۴ تا ۲۶ درجه و عدم استفاده از وسایل پرمصرف مانند لباسشویی و اتو در ساعت اوج بار را از جمله مواردی دانست که با رعایت آنها می‌توان مصرف برق را در ساعات اوج مصرف مدیریت کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از اقداماتی که برای پایدار ماندن شبکه برق بخش انجام شده نیز یاد کرد و ادامه داد: در نظر گرفتن مشوق‌هایی برای مشترکین بخش صنعت و کشاورزی، تغییر ساعت کاری ادارات و دستگاه‌ها و ... از جمله این راهکارها بود.

مرادی از رصد مستمر مصرف برق دستگاه‌ها نیز یاد کرد و ادامه داد: تاکنون به بیش از ۸۰ دستگاه در سطح استان اخطار دادیم و برق ۵۰ دستگاه پرمصرف نیز قطع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی برق قطع برق خاموشي كرمانشاه افزایش مصرف مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی کرمان نسبت به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها

در اطلاعیه روز دوشنبه اداره کل هواشناسی کرمان آمده است، از بعد از ظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندباد‌های لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد این استان خواهیم بود.

طبق این اطلاعیه، بیشینه بارش‌ها روز پنجشنبه و در نیمه غربی، ارتفاعات جنوبی و برخی از مناطق شمالی استان کرمان خواهد بود که با توجه به نوع بارش‌های این فصل، آبگرفتگی معابر عمومی، طغیان رودخانه‌های فصلی، جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی از مناطق محتمل است.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، همچنین طی این مدت بر سرعت وزش باد در شمال غرب و شرق افزوده خواهد شد لذا خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا به ویژه در جنوب شرق استان دور از انتظار نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اخطار به صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • هشدار تندباد و گرد و خاک برای خوزستان
  • هشدار هواشناسی کرمان نسبت به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • محققان هشدار دادند؛ افزایش خطر میگرن با مصرف داروهای سوزش معده