Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مسئول روابط عمومی مرکز تحقیقات و فناوری آمین از کسب رتبه دوم مجله نانو تیم مرکز آمین در جشنواره رسانه و نانو خبر داد و گفت: مرکز آمین یک مرکز تحقیقات فناوری سلامت است که در زمینه های مرتبط با نظام عمومی و مراقبت سلامت فعال بوده و هدف این مرکز تولید مواد بهداشتی و درمانی با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: مرکز آمین از سال ۹۹ با رویکرد مسئله محوری به عنوان یکی از مراکز تحقیقاتی معاونت پژوهشی و فناوری بسیج دانشجویی در همدان شروع به کار کرده و در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا مستقر است.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه و تجهیزات لازم برای انجام کارهای پژوهشی در اختیار مرکز آمین قرار گرفته است افزود: این مرکز قصد دارد مسائل حوزه سلامت را با اتکای به دانش آموختگان و دانشجویان متخصص در حوزه بهداشت و سلامت حل کند و درحال حاضر ۴۲ دانشجو و دانش آموخته ی پرستاری، بهداشت و دندانپزشکی در مرکز آمین فعال هستند و با گذشت دو سال از شروع کار این مرکز هنوز عضوگیری ادامه دارد.

مسئول روابط عمومی مرکز تحقیقات و فناوری آمین با بیان اینکه برای انجام بهتر اهداف مرکز گریزی نیز به علم نانو زده شده است گفت: در حیطه نانو هم اقداماتی انجام و در این مدت شروع کار مرکز ایمپلنت های نانو ساخته شده و سعی بر این است که موادی تولید کنیم که در داخل کشور موجود نبودهه یا با هزینه های گزاف به فروش می رسند.

 مقدم با بیان اینکه این مرکز با مجله نانو مد در جشنواره رسانه و نانو شرکت و رتبه دوم کشوری را کسب کرد  ادامه داد: به تازگی یک سری قرارداد با شرکت های دانش بنیان در راستای تولید دارو بسته شده و به دنبال این هستیم با استفاده از مواد نانو بر ماندگاری و طول اثر آن تغییراتی ایجاد کنیم.

وی در پایان بیان کرد:مرکز آمین علاوه بر کارهای پژوهشی در سطح میدانی نیز تحقیقات زیادی انجام می دهد به عنوان مثال در شهرستان ملایر غربالگری دیابت درحال انجام است تا اطلاع کامل درباره این افراد جمع آوری و دسته بندی شود و در صورت مفید بودن به زودی این غربالگری در حیطه استانی نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی نانو فناوري نانو مرکز آمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود

چهارمین جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خون‌ساز و سلول درمانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خون‌ساز و سلول درمانی به همت پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در بیمارستان شریعتی برگزار می‌شود.

پیوند سلول‌های بنیادی خونساز، فناوری‌ها و محصولات نوین درمانی، سلول درمانی، ژن درمان و ویروس درمانی، پزشکی بازساختی، اخلاق در پیوند و سلول درمانی و معرفی ظرفیت‌ها و ظرفیت سازی از جمله محور‌های این جشنواره است.

علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت به دبیر خانه این حشنواره ارسال کنند.

 

دیگر خبرها

  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد