Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@09:02:05 GMT

حمایت تلویحی رئیس سابق سیا از اعدام ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۵۳۶۴

حمایت تلویحی رئیس سابق سیا از اعدام ترامپ

پس از آنکه گزارشی به دست رسید مبنی بر اینکه ماموران پلیس فدرال آمریکا منزل دونالد ترامپ را برای پیدا کردن اسناد محرمانه جستجو کرده‌اند، رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) تلویحا از اعدام ترامپ حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل ازپایگاه خبری نشنال ریویو، مایکل هایدن، رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به توییتی درباره اعدام دو فرد آمریکایی متهم به جاسوسی برای روسیه - و قرار دادن اسناد اسناد هسته‌ای آمریکا در اختیار مسکو - در سال ۱۹۵۳ واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هایدن که سابقا به عنوان رئیس آژانس امنیت ملی و رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در دولت‌ها بیل کلینتون، جورج بوش و باراک اوباما فعالیت می‌کرد، در پاسخ به توییت مایکل بشلوس، تاریخ‌نگار ریاست‌جمهوری آمریکا روز پنجشنبه نوشت: به نظر (اعدام آن‌ها) کار خوبی بود.

تحلیلگران محافظه‌کار توئیت نوشته شده توسط مایکل بشلوس را پیشنهادی آشکار برای اعدام دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به خاطر انتشار آن بلافاصله پس از اعلام کشف اسناد فوق محرمانه از منزل ترامپ قلمداد کردند.

گرچه این توییت‌ها اشاره‌ مستقیمی به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا ندارند، اما در حالی مطرح می‌شوند که واشنگتن پست اعلام کرد که در میان اسنادی که پلیس فدرال آمریکا در محل سکونت دونالد ترامپ به دنبال آن‌ها می‌گرده، اسناد هسته‌ای هم وجود دارند. هنوز مشخص نیست که آیا چنین اسنادی در منزل ترامپ پیدا شده یا نه.

کریستینا باب، وکیل دونالد ترامپ روز پنجشنبه گفت: من در این مورد بخصوص با ترامپ صحبت نکرده‌ام که آیا اسناد هسته‌ای در آنجا نگهداری می‌کند یا نه. اما فکر نمی‌کنم چنین چیزی در خانه ترامپ باشد.

بر اساس گزارشی جدید از روزنامه پولتیکو، مجوز بازرسی اف‌بی‌آی از مارالاگو، محل سکونت دونالد ترامپ نشان می‌دهد که مقامات اجرای قانون آمریکا در حال بازجویی از ترامپ هستند تا ببینند آیا او در اتهامات خارج کردن یا نابود کردن سوابق، مانع شدن در برابر پیشرفت تحقیقات و نقض قانون جاسوسی آمریکا متهم است یا خیر.

در همین حال، لیستی از اقلام خارج شده از منزل ترامپ که به دست وال استریت ژورنال رسیده نشان می‌دهد که اف‌بی‌آی ۱۱ مجموعه سند محرمانه در خانه ترامپ پیدا کرده، از جمله اسناد فوق سری که لزوما باید در ساختمان‌های ویژه دولتی نگهداری شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • تعویق محاکمه ترامپ/ بنویسید اطلاع ثانوی بخوانید بعد از انتخابات!
  • چه کسانی دوست داشتند بابک زنجانی اعدام شود؟
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • آخرین تحولات اوکراین| هشدار ژنرال ناتو درباره امکان توقف حمایت نظامی غرب از کی‌یف
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ