Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار صیاد در بندرانزلی توسط تیم جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان نجات یافتند و به آغوش خانواده بازگشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، در ساعت 6:32 صبح روز شنبه 22 مرداد ماه شناور صیادی به نام "شوریده 53" طی تماسی با مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، اعلام مفقودی لنج "شوریده 56" کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز MRCC این موضوع را با سرعت مورد بررسی قرار داد و پس از دریافت اطلاعاتی تکمیلی از مرکز کنترل و لنج های صیادی منطقه و شناسایی محدوده تردد لنج صیادی مفقودی، شناور "ناجی 14" جهت جستجو به محل اعزام شد.

لنج صیادی در بندرگاه سیریک دچار طعمه حریق شد/ آتش سوزی خسارتی جانی نداشت9 خدمه لنج غرق شده در مسیر دریایی بوشهر نجات یافتند6 سرنشین شناور غرقی در خلیج‌فارس حوالی بندر دیلم نجات یافت

پس از حدود یک ساعت و 30 دقیقه عملیات جستجو، محل غرق شدن شناور شناسایی و 4 پرسنل لنج یاد شده که در فاصله 5 مایلی از سواحل حسن رود شهرستان بندرانزلی قرار داشتند، در ساعت 08:00 نجات یافته و به بندر منتقل شدند.

گفتنی است، از ابتدای سال جاری تعداد 7 نفر از دریانوردان و صیادان توسط تیم جستجو ونجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان نجات یافته اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

کد خبر 848180 منبع: ایرنا برچسب‌ها آتش‌ سوزی خبر مهم بندر چابهار

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد