Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:11:15 GMT

دیدار صالحی امیری با رئیس فدراسیون جهانی تکواندو

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۵۷۸۹

دیدار صالحی امیری با رئیس فدراسیون جهانی تکواندو

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نشست که با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار شد، «چو» رئیس فدراسیون جهانی تکواندو ضمن اشاره به جایگاه تکواندو ایران در جهان بیان کرد: تکواندو بانوان ایران آینده درخشانی دارد و قطعاً این روند صعودی آنها همچنان ادامه خواهد داشت. مطلع هستیم که کمیته ملی المپیک ایران همکاری خوبی با فدراسیون دارد و این حمایت تأثیر بسزایی در گسترش این رشته المپیکی در عرصه قهرمانی و همگانی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه سید رضا صالحی امیری ضمن قدردانی از نگاه ویژه رئیس فدراسیون جهانی به تکواندو ایران اظهار کرد: سالانه هزینه‌های زیادی برای رشد و توسعه تکواندو در ایران می‌شود و بالطبع ما نیز انتظار حمایت بیشتر مسئولان جهانی از این رشته را داریم چرا که معتقدیم تکواندو ایران همواره مورد احترام و توجه جهانیان بوده است.

صالحی امیری تصریح کرد: مسئولان فدراسیون تکواندو ایران زحمات زیادی برای رشد و توسعه این رشته پر طرفدار متحمل می‌شوند و در واقع در تکواندو نگاه ما به بانوان و آقایان یکسان است و همانطور که «چو» اشاره کرد آینده درخشانی برای تکواندو بانوان ایران دیده می‌شود. انتظار داریم با توجه به جایگاه تکواندو ایران در عرصه جهانی این نگاه حمایت آمیز همچنان وجود داشته باشد.

هادی ساعی همچنین در این نشست با توجه به حضور پرتعداد پناهندگان از کشورهای مختلف در ایران، با هدف حمایت از ورزشکاران رشته تکواندو پیشنهاد تشکیل کمپ حمایت از پناهندگان ورزشکاران رشته ورزشی تکواندو را ارائه نمود که از سوی «چو» نیز با استقبال بسیار خوبی همراه شد.

کد خبر 5561980

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو سید رضا صالحی امیری هادی ساعی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال هیات اجرایی کمیته ملی المپیک کشتی آزاد تیم فوتبال سپاهان اصفهان بازیهای کشورهای اسلامی تنیس روی میز انتخابات فدراسیون فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی کمیته ملی المپیک چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی ثبت نام کاندیداها رئیس فدراسیون تکواندو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد