Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:06:42 GMT

پاراکمانداران ایران صاحب چهار مدال دیگر شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۵۷۹۲

پاراکمانداران ایران صاحب چهار مدال دیگر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در روز پایانی مسابقات پاراتیراندازی با کمان، کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند و در مسابقات صبح امروز تیم ایران موفق به کسب ۴ مدال شد.

کامپوند مردان

رمضان بیابانی در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۱۴۱ بر ۱۰۸ مقابل نماینده امارات به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۳۶ مقابل هادی نوری دیگر ورزشکار کشورمان شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

علی سینا منشازاده پس از استراحت در دور نخست، در دور یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۱۳ مقابل نماینده ازبکستان به پیروزی رسید. وی در نیمه نهایی با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۴ مقابل هادی نوری شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده امارات رفت و با نتیجه ۱۴۷ بر ۸۷ به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

هادی نوری پس از استراحت در دور نخست، در دور یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۳۶ مقابل رمضان بیابانی از ایران به پیروزی رسید. وی در نیمه نهایی با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۴ مقابل علی سینا منشازاده به پیروزی رسید و فینالیست شد. وی برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده ترکیه رفت و با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۳۹ به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

کامپوند بانوان

منیره سادات حسینی در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۲۵ مقابل فرزانه عسگری از ایران شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

فرزانه عسگری در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۲۵ مقابل منیره سادات حسینی به پیروزی رسید. وی در نیمه نهایی با نتیجه ۱۳۹ بر ۱۳۷ مقابل نماینده ترکیه به پیروزی رسید و فینالیست شد. وی در دیدار فینال به مصاف نماینده ترکیه رفت و با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۴۰ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

مریم یاورپور در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۰ بر ۱۱۲ مقابل نماینده امارات به پیروزی رسید. وی در نیمه نهایی با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۳۴ مغلوب کمانداری از ترکیه شد و برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده ترکیه رفت و پس از تساوی ۱۳۷-۱۳۷، در تیر تای (طلایی) موفق شد مقابل حریفش به پیروزی برسد و مدال برنز این مسابقات را از آن خود کند.

w۱ مردان

محمدرضا زندی در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۱۳۳ بر ۱۳۲ مقابل کمانداری از ترکیه شکست خورد و برای کسب مدال برنز به مصاف دیگر نماینده ترکیه رفت و با نتیجه ۱۳۰ بر ۱۲۸ شکست خورد و به مقام چهارم رسید.

روز گذشته تیم ایران صاحب ۳ مدال طلا و دو مدال نقره شده بود. تیم ایران در مسابقات عصر امروز نیز شانس کسب ۴ مدال دیگر را دارد.

کد خبر 5561960

منبع: مهر

کلیدواژه: پاراتیروکمان بازیهای کشورهای اسلامی مدال طلا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال هیات اجرایی کمیته ملی المپیک کشتی آزاد تیم فوتبال سپاهان اصفهان بازیهای کشورهای اسلامی تنیس روی میز انتخابات فدراسیون فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی کمیته ملی المپیک چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی ثبت نام کاندیداها نیمه نهایی با نتیجه یک چهارم نهایی با نتیجه نماینده ترکیه رفت پیروزی رسید مصاف نماینده مقابل نماینده رفت و با نتیجه برای کسب مدال شکست خورد مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، جدول اصلی مسابقات تنیس روی میز بین المللی عربستان برگزار شد و نماینده ایران موفق به شکست حریف خود شد. 

نوشاد عالمیان در دوره نخست جدول اصلی مسابقات توانست بازیکن چین تایپه که رنکینگ ۲۹ جهان را داشت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. 

عالمیان پیش از این در جدول مقدماتی توانسته بود با شکست حریفانی از اتریش بلژیک و مصر به جدول اصلی مسابقات صعود کند. 

نتیجه بازی به شرح زیر است: 

مرحله یک سی و دوم نهایی جدول انفرادی 
نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۶۸ جهان ) ۳ - چنگ کائو از چین تایپه ( رنکینگ ۲۹ جهان) ۲
امتیاز:  ۹ - ۱۱، ۱۱ - ۷، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۲، ۱۱ - ۴ 

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون