Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:00:56 GMT

برگزاری آیین سنتی نخل گردانی روستای قباد بزن قم +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۵۸۶۵

برگزاری آیین سنتی نخل گردانی روستای قباد بزن قم +فیلم

‍‍‍‍‍‍

مراسم نخل گردانی سنتی اهالی روستای قبادبزن واقع در شهرستان کهک شامگاه گذشته همراه با هیئت عزاداری  چهل اختران واقع در خیابان آذر قم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در این آیین، نخل چوبی که نماد تابوت حضرت سیدالشهدا(ع) است هر سال در میان اشک و ماتم اهالی روستا از روبروی تکیه قباد بزن تا محل امامزاده محسن (ع) از نوادگان حضرت امام سجاد (ع)بر روی شانه های  عزاداران حسینی حمل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین نخل گردانی روستای "قباد بزن"  در فهرست آثار میراث معنوی  کشورمان به ثبت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم ۱۴۰۱ مراسم سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان،جشن بزرگداشت هفته کارگر برگزار و از مقام کارگر تجلیل شد.

در این مراسم که در محل سالن همایش های شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد، مهندس محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، دکتر اسکندری رئیس هیات مدیره، مهندس مرادی عضو هیات مدیره شرکت، معاونان،مدیران،کارشناسان و جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان حضور داشتند.

جشن بزرگداشت مقام کارگر به مناسبت هفته کارگر و با حضور هنرمندان استانی و ملی برگزار شد و در ادامه از کارگران نمونه و همچنین اساتید نمونه مدیریت آموزش در شرکت فولاد اکسین خوزستان تجلیل به عمل آمد.

فولاد اکسین خوزستان‌تنها تولید کننده ورق های عریض و آلیاژی در خاورمیانه و یکی از هشت تولید کننده این محصول در جهان است که به همت کارگران و متخصصان خود توانسته به چنین جایگاهی دست پیدا کند

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • چالشی به نام بازار گردانی
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • نابودی طبیعت اهالی روستای چنار رودخان را رنجیده خاطر کرد + فیلم و تصاویر