Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی پور گفت: المپیاد انتخابی استعداد‌های برتر استان رشته دوچرخه سواری در ۲ گروه پسران و دختران ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۱، به میزبانی شهرستان خوی برگزار شد.

وی گفت: تیم دوچرخه سواری پسران مهاباد با درخشش در این مسابقات و با مربیگری دیاکو توتونچی و سرپرستی رامیار کریمیان جواز حضور در المپیاد کشوری را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: گروه سنی دو پسران متولدین ۸۶ ماده دور حذفی هیوا تیره از مهاباد، مهدی خدایاری و رامتین ابراهیمی از مهاباد و در گروه سنی دو پسران متولدین ۸۵ ماده ۲۰۰ متر سرعت، هیوا تیره مهاباد، مهدی خدایاری و رامتین ابراهیمی از مهاباد و در گروه سنی سه پسران متولدین ۸۷ در ماده دورحذفی سینا کریم زاده از مهاباد، محمدرضا محرمی و رامان قادر زاده از مهاباد و در گروه سنی سه پسران متولدین ۸۷ در ماده ۲۰۰ متر سرعت رامان قادر زاده از مهاباد، علی طاهری و سینا کریم زاده موفق به کسب جواز حضور در المپیاد کشوری دوچرخه سواری شدند.

مصطفی پور گفت: همچنین علاقه مندان به دوچرخه سواری فردا در پویشی همگانی و در راستای حمایت از سه شنبه‌های بدون خودرو" رکاب خواهند زد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوچرخه سواری المپیاد کشوری ورزش و جوانان پسران متولدین دوچرخه سواری گروه سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد

حمید محبوبی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: امروز در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات برده‌رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود