Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@11:16:45 GMT

قیمت دستگاه سیل وکیوم و حرارتی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۶۳۹۰

قیمت دستگاه سیل وکیوم و حرارتی

دستگاه سیل وکیوم و حرارتی از پرکاربردترین دستگاه‌های بسته‌بندی با تنوع فراوان می‌باشد که برای پلمپ انواع ظروف یکبار مصرف به کار می‌رود و در مدل‌های مختلف، با تعداد قالب‌های متفاوت و اشکال گوناگون طراحی و ساخته می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از آریاصنعت، از دستگاه سیل وکیوم در صنعت بسته‌بندی استفاده می‌شود از  دستگاه‌های سیل به دستگاه سیل القایی می‌توان اشاره کرد که مکانیزم آن کاملا متفاوت است و از طریق امواج مغناطیسی و بدون استفاده از حرارت درب ظروف گرد را پلمپ می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت دستگاه سیل وکیوم بسته به مدل، تعداد قالب‌ها و آپشن‌ها متفاوت می‌باشد.

دستگاه سیل وکیوم چیست؟

دستگاه سیل وکیوم که با نام‌های بسیاری از جمله دستگاه سیل زن، دستگاه سیل کن، دستگاه سیل حرارتی، دستگاه سیل پک و... شناخته می‌شود سهم بزرگی در صنعت بسته‌بندی دارد و دامنه عملکرد آن بسیار گسترده می‌باشد. دستگاه سیل وکیوم با استفاده از حرارتی که توسط المنت یا المنت‌هایی در قالب دستگاه تعبیه شده است به دهانه ظرف منتقل کرده و از طریق سلفون مات، سلفون شفاف، متالایز، فویل آلومینیوم و... می‌تواند آن را پلمپ کند. دستگاه سیل وکیوم قابلیت‌های زیادی دارد که با استفاده از سیستم‌هایی که برروی آن قرار می گیرند به دستگاه اجازه برای انجام فرآیندهای مختلف را می‌دهد. از جمله این امکانات به تزریق گاز( نوع گاز با توجه به محصول انتخاب می‌شود)، وکیوم کردن (خالی کردن هوای داخل ظروف)، نصب دستگاه تاریخ زن و یا جت پرینتر و دستگاه پرکن می‌توان اشاره کرد. هدف از نصب سیستم تزریق گاز و وکیوم کاهش اکسیژن داخل بسته و کمک به ماندگاری بی‌شمار محصول می‌باشد.

انواع دستگاه سیل وکیوم

دستگاه سیل وکیوم با توجه به ظرفیت و میزان تولید در مدل‌های گوناگون و ابعاد مختلف طراحی و ساخته می‌شود. در یک دسته بندی کلی دستگاه سیل وکیوم به صورت برقی و پنوماتیک ساخته می‌شود. با توجه به مدل دستگاه تعداد قالب‌ها و اندازه آن‌ها را نیز می‌توان تغییر داد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. از نظر عملکرد دستگاه‌های سیل در مدل‌هایی القایی و حرارتی طراحی و ساخته می‌شوند که هر کدام بنا به نیاز مشتری از نظر ساختار ظرف، سرعت تولید، نوع محصول، میزان فضای در اختیار، سقف بودجه خرید به شکل‌های متفاوت ساخته می‌شوند.

دستگاه سیل القایی دستی

جهت پلمپ درب بطری و ظروف گرد در تیراژ خانگی و فروشگاهی کاربرد دارد.

شروع قیمت: از 3،700،000 تومان. تاریخ: 11/05/1401

دستگاه سیل القایی نیمه اتومات

جهت پلمپ درب بطری و ظروف گرد در تیراژ کارگاهی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شروع قیمت از 9،700،000 تومان. تاریخ: 11/05/1401

دستگاه سیل القایی اتومات

جهت پلمپ درب بطری و ظروف گرد در تیراژ صنعتی پرکاربرد می‌باشد.

شروع قیمت از 65،000،000 تومان. تاریخ: 11/05/1401

دستگاه سیل حرارتی برقی رومیزی

در کار کردن با این دستگاه محدودیت استفاده از ظرف نخواهیم داشت، جهت پک کردن انواع ظروف گرد، بیضی، چهار گوش و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شروع قیمت از 7،900،000 تومان. تاریخ: 11/05/1401

دستگاه سیل حرارتی پنوماتیک رومیزی

جهت پلمپ درب ظروف با اشکال و جنس‌های مختلف با تعداد قالب‌های متفاوت ساخته می‌شود.

شروع قیمت از 57،000،000 تومان. تاریخ: 11/05/1401

دستگاه سیل وکیوم روتاری

جهت پلمپ درب ظروف با اشکال و جنس‌های مختلف با تعداد قالب‌های متفاوت ساخته می‌شود.

شروع قیمت از 290،000،000 تومان. تاریخ: 11/05/1401

دستگاه سیل وکیوم خطی

جهت پلمپ درب ظروف با اشکال و جنس‌های مختلف با تعداد قالب‌های متفاوت ساخته می‌شود.

شروع قیمت از 190،000،000 تومان. تاریخ: 11/05/1401

قیمت دستگاه سیل وکیوم

اگر بخواهیم قیمت‌گذاری دقیقی در مورد دستگاه‌های سیل وکیوم داشته باشیم مدل پایین‌تر با مناسب‌ترین قیمت دستگاه سیل وکیوم رومیزی دستی یا به اصطلاح خانگی می‌باشد. در وهله دوم دستگاه کشویی رومیزی برقی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک با توجه به تعداد قالب در مدل اتوماتیک از کمترین تا بیشترین قیمت را دارا می‌باشند. رتبه‌بعدی دستگاه کشویی پنوماتیک که به صورت اتوماتیک رومیزی و پایه‌دار ساخته می‌شوند، می‌باشد.

در انتها دستگاه‌های روتاری و خطی با توجه به تعداد قالب‌ها و ابعاد دستگاه همچنین امکانات جانبی اضافه شده تعیین قیمت می‌شوند.

کالا شروع قیمت ( تومان )
دستگاه سیل القایی 3،700،000
دستگاه سیل رومیزی برقی 7،900،000
دستگاه سیل رومیزی پنوماتیک 59،000،000
دستگاه سیل کشویی مبله 90،000،000
دستگاه سیل روتاری 270،000،000
دستگاه سیل خطی 170،000،000
دستگاه فیلر سیلر 270،000،000
خرید دستگاه سیل وکیوم از آریا صنعت

علت اصلی انتخاب شرکت آریا صنعت برای خرید دستگاه سیل وکیوم را باید کیفیت بالا، قیمت مناسب و گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی این شرکت دانست.

این مطلب شعار نیست و در واقعیت با تولید دستگاه سیل وکیوم در مدل‌های مختلف با استفاده از قطعات مرغوب این واقعه را ثابت کرده است. صادرات دستگاه تولیدی این شرکت مهر تاییدی می ‌اشد که نیازی به تشریح بیشتری در این زمینه نیست. 24 ماه گارانتی دستگاه بی قید و شرط و روابط عالی پرسنل این شرکت همواره کمک زیادی به خرید مشتریان از این شرکت نموده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگاه وکیوم متفاوت ساخته دستگاه سیل القایی 05 1401 دستگاه سیل شروع قیمت ساخته می شود 000 000 تومان درب ظروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود

احمد لطفی به اشاره نام‌گذاری امسال به‌عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" پرداخت و بیان کرد: جهش تولید با مشارکت مردم فرصت مناسبی است که با مشارکت مردم در تولید و اقتصاد، جهش ایجاد کرد و هر جایی که مردم حضور داشته‌اند و از ظرفیت آنها استفاده شده است شاهد رشد و موفقیت بیشتر بوده‌ایم.

رئیس شورای اداری تنگستان افزود: همه دستگاه‌های اجرایی بر اساس منویات مقام معظم رهبری که بر اساس یک راهبرد دقیق و کلی نظام ترسیم شده است موظف هستند زمینه مشارکت مردم در جهش تولید را فراهم کنند.

وی تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۲ را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: ۶۰ درصد اعتبارات تملک دارایی تنگستان معادل ۲۴۰ میلیارد تومان تخصیص یافت که در مقایسه با سال‌های گذشته مناسب است.

فرماندار تنگستان با اشاره به تخصیص اعتبارات ملی برای طرح‌های عمرانی در این شهرستان خاطرنشان کرد: علاوه بر اعتبارات تملک دارایی تنگستان طرح مهم از جمله ساخت سد، اسکله و بندر، خط ریلی، بزرگراه و مسکن به‌عنوان طرح‌های پیشران منابع آن از اعتبارات ملی تأمین شد.

لطفی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی تنگستان باید توجه داشته باشند رسیدگی به درخواست‌های مردمی در چارچوب مقررات که در روز دیدار مردمی صورت می‌پذیرد بسیار مهم است که غالب آنها هم خیلی سنگین، پیچیده و مشکل نیست.

وی با تأکید بر این نکته که مدیران باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در هفته ۲ روز به‌صورت میدانی امور اجرایی خود را پیگیری کنند اضافه کرد: یکی از معضلات مهم شهرستان تنگستان در ابتدای دولت سیزدهم آمار بالای مدارس تخریبی بود که تا پایان سال گذشته تعداد ۱۰ مدرسه از یک تا ۹ کلاس که فرایند آن از سال‌های گذشته شروع شده بود و کمترین پیشرفت فیزیکی داشت با تخصیص کامل منابع مورد نیاز، تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار تنگستان با اشاره به ساخت ۱۲۸ کلاس درس در این شهرستان تصریح کرد: در یک برنامه هدفمند با انعقاد تفاهم نامه مشترک بین فرمانداری شهرستان تنگستان و اداره‌کل نوسازی استان بوشهر تعداد ۱۲۸ کلاس درس با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در مدت ۲ سال ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • حملات سنگین روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین حمله کرد
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود