Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، علیرضا مومنی روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد : در ایام تابستان در محلات مختلف با اولویت مناطق حاشیه ای ۲۰ برنامه در قالب سامانه نشاط و شادی برگزار شد که با نظرسنجی های انجام شده این برنامه ها مورد رضایت و مقبولیت مردم قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود : جلسات متعددی را پیرامون تعیین و تکلیف تیم والیبال و تکواندو شهرداری ورامین در صحن شورای شهر با حضور صاحبنظران و متخصصان این عرصه برگزار شد که با اقدامات انجام شده هزینه ابتدایی حضور در لیگ از سوی شهرداری ورامین به حساب فدراسیون واریز شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ورامین با اشاره به حضور شهرداری ورامین از دقایق اولیه در کنار سیل زدگان روستای مزداران فیروزکوه خاطر نشان کرد : یکی از مشکلات مهمی که در چند هفته گذشته در سطح استان به وجود آمد ، سیلاب های پدید آمده بود که در این راستا شهرداری ورامین جز اولین بار شهرداری ها بود که با حضور در روستای مزداران فیروزکوه ، با تجهیزات و اکیپ های مختلف به کمک مردم شتافتند.

وی تکریم جایگاه شهدا را مهم دانست و گفت : تکریم جایگاه والای شهدا وظیفه ما مسئولان است و هر مسئول و نهادی باید به به این موضوع عامل باشد که در این رستا شهرداری ورامین به نصب ۲ هزار عدد از تمثال شهدا در خیابان ها و معابر اقدام کرده است. 

وی افزود : نوسازی ناوگان موتوری شهرداری یکی از اولویت هایی است که در شهرداری ورامین پیگیری می شود که در این مسیر فرآیند خرید ۲۰ دستگاه نیسان آغاز شده است و به زودی انجام می شود. 

مومنی گفت : یکی از مهم ترین اقداماتی که در ماه های گذشته انجام شد صدور اولین پروانه ساختمانی زمین های فرهنگیان بود که در ۳۰ سال گذشته با مشکل روبرو بود با همت و کمک مسئولان این اتفاق خوب انجام شد و مشکل مهمی از صاحبان این زمین ها رفع شد.

وی افزود : با هماهنگی های به وجود آمده با شرکت های حوزه تلفن همراه ، احداث ۴۰ کیلومتر خط فیبر نوری اینترنت آغاز شده است که این پروژه ، اقدام مهمی در راستای ایجاد زیرساخت های اساسی در سطح شهر است.

مومنی ضمن اشاره به نبود هیچ جاده و خیابان بدون روشنایی در محدوده شهرداری اظهار کرد : احداث روشنایی کمربندی شمالی ، احداث روشنایی میدان شهدای مدافع حرم تا آبباریک و دیگر پروژه ها از اقدامات انجام شده در حوزه روشنایی شهری است .

شهردار ورامین در پایان تصریح کرد : پروژه آسفالت مکانیزه معابر شهری که وضع نامناسبی از آسفالت قرار دارند با اولویت بندی های به وجود آمده این اقدام آغاز شده است و در محلات و مناطق مختلف شهری صورت می گیرد.

ورامین با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده است و دارای دو بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شورای شهر ورامین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شورای شهر ورامین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شورای شهر ورامین شهرداری ورامین انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه بودجه کشور گفت: تکمیل متروی گلبهار به مشهد در ردیف پروژه های اولویت دار دولت قرار گرفته است.


مسعود شکیبایی افزود: قرار گاه خاتم الانبیا هم پای کار هستند و تولیت آستان قدس رضوی هم به این مهم ورود کرده است.وی افزود: مترو گلبهار به مشهد پروژه مهم و شاخصی است که برای تکمیل آن علاوه بر دولت، مجموعه استانی هم باید پیگیر باشند.


وی گفت: مسیر گلبهار به مشهد پرترددی است که با تکمیل مترو گلبهار زائران و مجاوران آقای علی بن موسی الرضا علیه السلام از آن بهره مند خواهند شد.


متروی گلبهار به مشهد ۴۰ کیلومتر طول داردکه زیرسازی ۳۶ کیلومتر آن انجام شده و مابقی تونل بوده که زمان بر است.

 

در بخش زیرسازی و ابنیه این پروژه به‌ جز تونل این مسیر، تقریباً ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اکنون می‌توان ریل‌گذاری و روسازی ۳۵ کیلومتر از مسیر پروژه را شروع کرد.

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد