Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا صالحی امیری با رییس فدراسیون جهانی تکواندو دیدار کرد

رئیس فدراسیون جهانی تکواندو با رئیس کمیته ملی المپیک ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو با رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که با حضور  هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار شد؛ دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو ضمن اشاره به جایگاه تکواندو ایران در جهان بیان کرد: تکواندو بانوان ایران آینده درخشانی دارد و قطعا این روند صعودی آن ها همچنان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطلعیم که کمیته ملی المپیک ایران همکاری خوبی با فدراسیون دارد و این حمایت تاثیر بسزایی در گسترش این رشته المپیکی در عرصه قهرمانی و همگانی خواهد داشت.

در ادامه رضا صالحی امیری ضمن قدردانی از نگاه ویژه رئیس فدراسیون جهانی به تکواندو ایران اظهار کرد:

سالانه هزینه های زیادی برای رشد و توسعه تکواندو در ایران می شود و بالطبع ما نیز انتظار حمایت بیشتر مسئولان جهانی از این رشته را داریم چرا که معتقدیم تکواندو ایران همواره مورد احترام و توجه جهانیان بوده است.

صالحی امیری تصریح کرد:

مسئولان فدراسیون تکواندو ایران زحمات زیادی برای رشد و توسعه این رشته پر طرفدار می کشند در واقع در تکواندو نگاه ما به بانوان و آقایان یکسان است و همانطور که دکتر چو اشاره کرد آینده درخشانی برای تکواندو بانوان ایران دیده می شود. انتظار داریم با توجه به جایگاه تکواندو ایران در عرصه جهانی این نگاه حمایت آمیز همچنان وجود داشته باشد.

ساعی همچنین در این نشست با توجه به حضور پرتعداد پناهندگان از کشورهای مختلف در ایران، با هدف حمایت از ورزشکاران رشته تکواندو پیشنهاد تشکیل کمپ حمایت از پناهندگان ورزشکاران رشته ورزشی تکواندو را ارائه نمود که از سوی  دکتر چو نیز با استقبال بسیار خوبی همراه شد.

اخبار داغ 

واکنش حیدری به صحنه مشکوک بازی استقلال - سپاهان و تسویه مطالبات داوران کیت جدید پرسپولیس رونمایی شد + عکس توپ طلای 2022 / نامزدهای جایزه یاشین معرفی شدند توپ طلای 2022 / اعلام نامزدهای جایزه کوپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئیس فدراسیون جهانی تکواندو تکواندو ایران صالحی امیری دکتر چو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای دفاع ایران و روسیه در آستانه

وزرای دفاع ایران و روسیه در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه دیدار و گفتگو کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، ارتشبد سرگئی شایگو در این دیدار با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ ایران را مطابق با حق دفاع مشروع ایران دانست.

امیر آشتیانی ضمن تشکر از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به گستاخی این رژیم اظهار داشت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشورهای غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید کرد.

آشتیانی با اشاره به سوابق طولانی مناسبات دفاعی و نظامی دو کشور بر توسعه مناسبات فی مابین جهت استحکام ثبات و امنیت در منطقه و نفی یک جانبه گرایی در روندهای جهانی  تاکید کرد.

دو طرف در عین حال با توجه به تجربه موفق دو کشور در مقابله با تروریسم در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت مقابله با تهدیدات تروریستی، تجزیه طلبی و افراط گرایی که از اهداف اصلی سازمان همکاری شانگهای نیز می باشند تاکید کردند.

وزرای دفاع ایران و روسیه با تاکید بر اینکه تحولات منطقه قفقاز جنوبی برای منافع مشترک دو کشور حائز اهمیت است، تصریح کردند: حضور بازیگران  فرامنطقه‌ای و مداخله‌گر در این مناطق بر خلاف منافع مشترک دو کشور است و فرمت منطقه‌ای 3+3 که با حضور کلیه کشورهای منطقه قفقاز در حال اجرا می‌باشد چارچوبی مناسب برای حل و فصل مشکلات است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • دیدار وزرای دفاع ایران و روسیه در آستانه
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود