Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق مسلح طلافروشی خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: پس از اعلام خبر سرقت مسلحانه از طلافروشی به کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، ماموران در کمتر از یک دقیقه در محل حاضر شده و سارق مسلح را در حال خروج از طلافروشی مشاهده کردند.

وی با بیان اینکه تیم عملیات کلانتری هم بلافاصله در محل حاضر شده و طرح مهار را اجرا کردند، افزود: سارق مسلح اقدام به تیراندازی کرد که چند گلوله نیز به خودروهای عبوری برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: با هوشیاری و درایت ماموران سارق، زمین گیر و خلع سلاح شد و یک قبضه کلت کمری به همراه ۱۰ عدد فشنگ و یک عدد شوکر از سارق کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم اسلحه را از یکی از شهرهای غربی کشور خریداری کرده بود به حضور به موقع پلیس و عدم موفقیت سارق پرداخت و خاطرنشان کرد: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و برای بررسی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید:

انهدام باند سارقان میلیاردی در" شهرکرد" پسر۱۷ساله برای اینکه برای ملاقات با یک دختر ، پول داشته باشد گوشی را قاپید

۲۳۳۲۳۱

کد خبر 1661573

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سرقت سارق سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده منازل سازمانی پایانه‌های نفتی در خارگ، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران فراجا بخش ویژه خارگ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران تجسس فراجا و پلیس آگاهی این جزیره با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی سه سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، تصریح کرد: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6089104

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نائین بازگشایی شد
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا