Web Analytics Made Easy - Statcounter

فارس پلاس: روز گذشته(جمعه) سلمان رشدی نویسنده رمان موهن «آیات شیطانی» هنگامی که قصد سخنرانی در مرکز «چوتوکوآ» در غرب نیویورک را داشت مورد حمله با سلاح سرد قرار گرفت. 

گزارش پلیس نیویورک‌ حاکی است فردی که با حمله به «سلمان رشدی»، نویسنده مرتد موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) او را زخمی کرد جوانی ۲۴ ساله به نام «هادی مطر» است که ساکن ایالت نیوجرسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزنامه دیلی‌میل شامگاه جمعه مدعی شد رشدی مورد اصابت ۱۰ یا ۱۵ ضربه چاقو قرار گرفته، در حالی که رسانه انگلیسی‌زبان دیگری نوشته وی مورد اصابت ۱۰ تا ۱۵ ضربه چاقو و مشت قرار گرفته است.

انتشار خبر حمله به این نویسنده مرتد، واکنش‌های فراوانی را در فضای مجازی به همراه داشته است. در ادامه برخی از واکنش‌های کاربران را می‌خوانید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ کاربران به ضدانقلاب

اکانت‌های ضدانقلاب و اپوزیسیون واکنش به حمله به سلمان رشدی در پیام‌هایی این اقدام را محکوم کردند که در ادامه پاسخ‌های کاربران به آنها را بخوانید.
 

 

 

▪️ چاقوشو #سلمان_رشدی خورده، آه و ناله اش از اکانتهای ضد انقلاب بلند شده!!! 

همونایی که همین چند وقت پیش  هشتگ یزید مچکریم میزدن!!! ????
???? یاس

 

واکنش‌های طنز کاربران

برخی از کاربران نیز با انتشار پیام‌های طنز به استقبال این خبر رفتند که در ادامه برخی از این واکنش‌ها را می‌خوانید.

▪️ الان فرشته‌ها از حضرت امام می‌پرسند بعد از شنیدن خبر اجرای حکم سلمان رشدی چه احساسی دارید و امام پاسخ میده هیچی :)

???? elyas.ghanbari

 

▪️ یارو داره از چاقو خوردن #سلمان_رشدی فیلم میگیره میگه اوه مای گاد.
جالبه قبلش پای حرفای همین آدم نشسته بوده و داشته میشنیده که خدا نیست.
???? میم مثل نادر

 

▪️ حالا که سلمان رشدی رو زدن، پمپئو و ترامپ و بولتون از امشب باید دوبله سوبله پوشک ببندن، دیگه یه لایه جواب نمیده(:
???? ایشی‌خاکی


▪️ از شدت نا امنی سلمان رشدی تو این سال‌ها می‌شد برق تولید کرد.
????عبدالمجید خرقانی

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: واکنش کاربران نویسنده مرتد سلمان رشدی سلمان رشدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود

برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مناظره‌های انتخاباتی از امشب از شبکه تهران پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه تهران سیما، مراسم قرعه‌کشی پخش برنامه‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی دیشب چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۲ برگزار و پخش شد.

 پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مناظره‌های نامزدهای انتخابات پیش رو، این برنامه‌ها از امشب پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت در کنداکتور پخش شبکه تهران سیما قرار خواهند گرفت. 

همچنین، برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ۳۲ نامزد و در حوزه ورامین، قرچک و پیشوا دو نامزد به رقابت خواهند پرداخت که بر این اساس ۳۴ برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای با عنوان «نماینده مردم» برای نامزدهای دور دوم مجلس شورای اسلامی روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه‌ها به صورت رایگان ضبط و تولید شده و هر روز در باکس‌های مشخص شده ساعات ۹ و ۳۰، ۱۰ و ۳۰، ۱۳ و ۳۰، ۱۵ و ۳۰ و ۱۷ و ۳۰ از شبکه تهران سیما روی آنتن می‌رود و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

همچنین تبلیغات دو نماینده شهرستان ورامین نیز روزهای شنبه و یکشنبه، ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۱ و ۳۰ در جدول پخش برنامه های شبکه تهران قرار دارد.

۸ مناظره برای نامزدهای تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و سه مناظره برای نامزدهای ورامین، قرچک و پیشوا در قالب برنامه «فرصت انتخاب» در نظر گرفته شده که از امشب پخش می‌شود. 

بر این اساس مناظره ۱ گروه یک، پنجشنبه ساعت ۲۰، مناظره ۱ گروه دو، جمعه ساعت ۱۵، مناظره ۱ گروه سه و مناظره ۱ گروه چهار به ترتیب جمعه و شنبه ساعت ۲۰ از این شبکه پخش می‌شود. 

مناظره ۲ در چهار گروه دیگر نیز از روز یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ در جدول پخش این شبکه قرار دارند و ۳ مناظره برای نامزدهای ورامین، قرچک و پیشوا پیش‌بینی شده که از دوشنبه تا چهارشنبه (۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت) ساعت ۱۱ پخش خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پخش فصل جدید «رخ‌ مادر» از امشب
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • واکنش کاربران به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر