Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@18:39:43 GMT

خروج۳۰کانتینر رهاشده از بندر بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۷۱۳۸

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر آخرین وضعیت ۳۰ کانتینر رها شده در بندر بوشهر را تشریح کرد و گفت: با صدور حکم از سوی دادستانی نسبت به فک پلمب کانتینرها اقدام شد و با صدور حکم از سوی قاضی اصل ۴۹، نسبت به خروج کالاها از بندر و فروش آن از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) مبادرت می‌شود. ناطقان: محمد شکیبی ‌نسب درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف ۳۰ کانتینر رها شده در بندر بوشهر، اظهار داشت: از سال ۱۳۸۲ فعالیت کانتینری در بندر بوشهر آغاز شد و تا سال ۱۳۸۹ فعالیت‌ها به صورت دستی ثبت می‌شد و از سال ۸۹ به بعد شاهد ایجاد سامانه‌های الکترونیکی و مکانیزه بودیم و فرایند ثبت داده‌ها تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: از سال ۸۲ تاکنون، ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار کانتینر در بندر بوشهر تخلیه‌وبارگیری شده است و از اسفند ۱۴۰۰ شمارش تک تک کانتینرها و تطبیق آن‌ها با سامانه‌ کانتینری آغاز شد و تا نیمه دوم اردیبهشت به طول انجامید و مشخص شد اطلاعات ۳۰ کانتینر در سامانه وجود ندارد در حالی که کانتینرها در بندر موجود است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر با اشاره به اینکه این اتفاق ممکن است به دلیل خطای انسانی یا از دست رفتن اطلاعات ناشی از حمله سایبری صورت گرفته در سال ۹۹ باشد، عنوان کرد: در عین مکاتبه با شرکت‌های کشتیرانی در خصوص دریافت اسناد مرتبط و تعیین صاحب کالای ۳۰ کانتینر مربوطه، اما متاسفانه اطلاعات خاصی در این زمینه به دست نیامد و صاحب یا صاحبان کالا مشخص نشدند.

شکیبی‌نسب با اشاره به اینکه گزارش مربوط به ۳۰ کانتینر رها شده به نهادهای نظارتی و بازرسی ارائه شده است، اظهار داشت: با دستور معاون دادستان نسبت به فک پلمب کانتینرها اقدام و شمارش محتوای کانتینرها آغاز شده است.

وی با بیان اینکه فهرست کانتینرها در اختیار معاون دادستان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: اقدامات مربوطه از سوی دادستانی دنبال می‌شود و با صدور حکم از سوی قاضی اصل ۴۹ نسبت به خروج محتوای کانتینرها و فروش کالاهای مربوطه از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، اقدام خواهد شد. منبع: ایسنا برچسب ها: 30کانتینر ، رها شده ، بندر بوشهر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: 30کانتینر رها شده بندر بوشهر بندر بوشهر کانتینر رها ۳۰ کانتینر رها شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش سایت فدراسیون فوتبال آرای کمیته انضباطی در خصوص تخلف سه باشگاه مختلف را روی خروجی خود قرار داد و سه تیم استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان بندر انزلی را جریمه کرد.

هر سه تیم به دلیل رفتار هوادارانشان، به ترتیب ۱۰۰ میلیون تومان (استقلال)، ۱۰۰ میلیون تومان (صنعت نفت) و ۱۵۰ میلیون تومان (ملوان بندر انزلی) جریمه شدند که البته این آرا قابل تجدید نظر است. 

جریمه استقلال به دلیل پرتاب لیزر توسط تماشاگران، جریمه نفت به دلیل توهین هواداران به مقام رسمی و پرتاب لیزر و جریمه ملوان به دلیل پرتاب مواد محترقه و توهین به مقام رسمی و توقف در بازی رخ داده است.

به هر صورت ۳۵۰ میلیون تومان با سه نامه اداری نشان می‌دهد که فدراسیون‌داری هم می‌تواند در زمره شغل‌های پردرآمد در نظر گرفته شود!

دیگر خبرها

  • «کشتی نیکی» حامل کمک‌هایی برای غزه به العریش مصر رسید+ تصاویر
  • نورمحمدی: در جام حذفی هدفی جز قهرمانی نداریم
  • لایروبی بندر بوشهر از مطالبات فعالان اقتصادی در بوشهر
  • پیشرفت ۶۸ درصدی پایانه صادرات و ترانزیت کالا در بندر بوشهر
  • (تصاویر) ماهی‌های دودخانه در بندر انزلی
  • بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر احداث می‌شود
  • بازداشت عضو شورای بندر ماهشهر
  • دستگیری عضو شورای بندر ماهشهر
  • ۱۵۴ همت در پروژه های بندری سرمایه گذاری می شود
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!