Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@20:29:22 GMT

محل اسکان نیروهای اورژانس در پایانه و مرز شلمچه مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۷۳۸۷

محل اسکان نیروهای اورژانس در پایانه و مرز شلمچه مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدی ظهر امروز شنبه در جلسه ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در جلسه امروز ستاد اربعین هماهنگی‌های لازم بررسی شدند.

وی با اشاره به اینکه کارهای عمرانی مرکز بهداشتی، درمانی شلمچه در نزدیکی پایانه مرزی آن به پایان رسیده افزود: در روزهای آینده نیز تجهیز این مرکز صورت می‌گیرد تا فضابندی برای ویزیت بیماران، بستری موقت و خدمات‌دهی به زوار انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: محل پشتیبانی و اسکان نیروهای اورژانس و نیروهای بهداشت در پایانه و مرز بین‌المللی شلمچه مشخص شده است.

وی ادامه داد: بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر نیز آمادگی لازم را برای خدمات‌رسانی به صورت پشتیبان مرکز شلمچه دارند.

محمدی گفت: داروها و تجهیزات لازم برای پیاده‌روی اربعین پیش‌رو خریداری شده و کارها به نحوی پیش می‌رود که از ۱۲ شهریور تا پایان این ماه آماده هستیم که پذیرای زائران سید و سالار شهیدان باشیم.

کد خبر 5562052

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی آبادان مرز شلمچه خدمات درمانی زائران اربعین اربعین 1401 محرم 1401 بوشهر ویروس کرونا عاشورا سفر استانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه روز خبرنگار اربعین حسینی عکس استانها مراسم عزاداری آمار کرونا ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی،معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری مشهدگفت: از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرداری بهره‌برداری کردیم. هر ساله در ایام پایانی سال اقداماتی در جهت آراستن شهر، رفع نازیبایی‌ها و بازپیرایی کل مبلمان شهری اقداماتی انجام می‌دهیم و به شهر در آستانه بهار حیات جدید می‌دهیم.

مهدی یعقوبی افزود: استقبال از بهار امسال به دلیل تقارن با ماه رمضان تفاوت‌هایی با بهار‌های سال گذشته داشت، پیش‌بینی کرده بودیم که حضور مردم در شهر بیشتر در ساعت‌های بعد از افطار رقم بخورد، از همین رو به نورپردازی‌های ویژه سطح شهر در ایام نوروز و ماه رمضان توجه ویژه‌ای کردیم.

یعقوبی گفت: از ۱۵ اسفند ماه ستاد خدمات سفر را فعال کردیم که تا پایان ماه رمضان نیز ادامه داشت. برای آراستن شهر مشهد بالغ بر ۱۵ میلیون بوته گل در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت در مشهد کاشته شد.

وی گفت: جشنواره‌های مختلف گل به همت هنرمندان همین شهر اجرایی و با عدالت کامل در تمام نقاط شهر توزیع شد. در حوره فرهنگی ۷۰۰ المان در ۳۵۰ نقطه شهر جانمایی شد که شامل تزیینات شهری، المان‌های نوری و… بود.

یعقوبی افزود: جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد نیز یکی دیگر از اقدامات ویژه استقبال از بهار بود که به کمک هنرمندان مشهدی یک کار خلاقانه در ایام شب‌های ماه رمضان صورت گرفت.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری مشهدگفت: حدود ۱۰۰ هزار تجهیزات و المان در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی وترافیکی  بازسازی شد تا بتوانیم از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم. ۹۰۰۰ جای پارک دائم و موقت در هسته مرکزی شهر برای استفاده از زائران و مجاوران فعال شد.

یعقوبی افزود: ایستگاه‌ها استقبال از زائر در مبادی ورودی مشهد، پایانه مسافربری، راه‌آهن و فرودگاه مشهد ایجاد شد که به ۹۳ هزار زائر خدمات دادند. همچنین ۴۲ مرکز اسکان اضطراری و موقت را برای اسکان رائران فعال کردیم که به طور مجموع بیش از ۷۱ هزار نفر شب در این مراکز در ایام بهار اقامت ثبت شد.

 

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی پایانه برکت مهران هزینه شد
  • رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان کودکان و دانش آموزان در کاشان
  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • تمهیدات لازم برای امنیت انتخابات دور دوم مجلس در آبادان اعمال شد
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین