Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۲ هزار و ۸۶۱ نفر رسید.

 از دیروز تا امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۳۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۹۸ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۹۴ نفر رسید. تا کنون هفت میلیون ۱۶۱ هزار و ۵۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۱۴۵۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۴۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۹۱۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۷۷۳ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۶۴۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۳۳۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳ هزار و ۹۶۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

اکنون ۷۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. 

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲۲ مرداد ماه از کاهش قابل ملاحظه شهرهای با رنگ قرمز کرونایی در آخرین آمار رنگ‌بندی شهرها خبر داد.

انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهرستان در وضعیت کووید۱۹ در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در جلسه شورای مسکن لرستان، اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در استان را ضعیف عنوان کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع این طرح تأمین زمین و ایجاد زیرساخت‌ها برای متقاضیان مسکن است که تاکنون کمترین پیشرفت را داشته‌ایم.

وی افزود: راه و شهرسازی باید حداکثر تا یک هفته آینده جدول وضعیت زمین را ارائه دهد تا بتوانیم بیش از ۸۰ درصد زمین موردنیاز استان را تا پایان تیرماه تأمین کنیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه بانک مسکن با بیش از ۸۰ درصد متقاضیان معرفی شده از طرف راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان عقد قرارداد کرده است، گفت: بانک ملی مشکلاتی در سطح ملی داشت که اکنون مرتفع شده و در حال اجرای برنامه‌هاست.

شفقت در ادامه بر لزوم همکاری بانک‌های خصوصی در حوزه نهضت ملی مسکن تأکید کرد و افزود: اگر بانک‌های خصوصی در پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن مسائل و مشکلاتی دارند در شورای بانک‌های استان مطرح تا پیگیری‌های لازم جهت رفع موانع در دستور کار قرار بگیرد.

وی گفت: شهرداری‌ها به‌ویژه شهرداری خرم‌آباد و بروجرد در صدور پروانه ساختمانی مشکلاتی داشتند که پس از طرح موضوع و بررسی‌های لازم قول مساعد دادند همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6090795

دیگر خبرها

  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • موزخوار شلو را تا کنون دیده اید؟! (عکس)
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان