Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، محسن داوری افزود: هم اکنون فعالیت هزار واحد صنفی بازیافتی و ضایعاتی در مشهد و به ویژه در روستاهای حاشیه نشین این کلانشهر شناسایی شده است. وی ادامه داد: واحدهای صنفی بازیافتی فاقد مجوز در مشهد مهر و موم می شود و برنامه ریزی شده تا واحدهای دارای مجوز فعالیت نیز به یک مکان مجزا شبیه شهرک صنفی بازیافت منتقل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مشهد ۲ هفته پیش در جریان بازدید از روستاهای حاشیه شهر مشهد گفت: موضوع ضایعاتی‌ها و ساماندهی افراد فعال در حوزه خرید و فروش ضایعات در حاشیه شهر مشهد به خصوص در روستاهای جاده سیمان مطالبه مردم و دغدغه مسوولان استانی است. داوری افزود: مساله ضایعاتی ها مورد پیگیری ویژه نماینده ولی فقیه در استان آیت الله علم الهدی و مسوولان استانی قرار دارد و اگر مسائل مربوط به ضایعاتی ها حل شود زنجیره ای از مشکلات مرتبط نیز رفع خواهد شد. وی ادامه داد: اگر مساله ضایعاتی ها در مناطق حاشیه شهر رفع شود علاوه بر این که مسائل بهداشتی و آلودگی های محیطی کنترل می شود بر روی مساله سرقت در کلانشهر مشهد نیز تاثیر خواهد داشت. انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ضایعات مشهد محسن داوري ضایعاتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول مالیات طلا، خودرو و مسکن را در این جدول ببینید

تجارت نیوز نوشت: اگر بخواهید خانه‌ای را که کمتر از یک‌سال خریده‌اید بفروشید، باید ۶۰ درصد از مابه‌التفاوت آن را مالیات دهید. اگر خودرو و طلا را هم بخواهید کمتر از یک سال بفروشید، باید ۳۰ درصد آن را خرج مالیات کنید. طرح مالیات از عایدی سرمایه در حال نهایی شدن است. پس از تصویب نهایی آن در مجلس، همه‌ی کسانی که مسکن، خودرو، طلا، سکه و ارز می‌خرند و در کمتر از یک سال می‌فروشند باید مالیات بدهند.

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • فرمول مالیات طلا، خودرو و مسکن را در این جدول ببینید
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد