Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@04:34:11 GMT

روز بی حاشیه محمد دانشگر برابر استقلال / عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۷۴۵۹

احتمالا نبود تماشاگر در بازی استقلال برابر سپاهان بهترین خبر ممکن برای مدافع سابق آبی ها بود که در نقل و انتقالات با طلایی پوشان اصفهانی قرارداد امضا کرد

خلاف انتظارها، محمد دانشگر در بازی با استقلال شب آرام و بدون حاشیه ای را پشت سر گذاشت.

به گزارش طرفداری، محمد دانشگر بازیکنی است که در لیگ هجدهم با استقلال قرارداد امضا کرد اما در نقل و انتقالات تابستانی به سپاهان پیوست تا احتمالا با قراردادی بالاتر به حضور 4 ساله خود درجمع آبی ها پایان بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شانس دانشگر بازی اول سپاهان با استقلال بود تا خیلی ها انتظار یک رویارویی پرخبر و پرحاشیه را داشته باشند چرا که این بازیکن در سال هایی که فوتبال بازی می کند، نشان داده حواشی زیادی دارد.

با این حال دانشگر شب گذشته ترجیح داد بدون ایجاد جنجال و حاشیه و به شکلی آرام بازی را به پایان برساند تا مجبور نشود چند روزی درگیر اتفاق های بازی با تیم سابقش شود.

سپاهان شب گذشته موفق شد استقلال را با 2 گل شکست بدهد تا از حالا چهره یک تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی را به خود بگیرد.

 

بیشتر بخوانید:

محمد خرمگاه خطاب به محمد دانشگر؛ امیدوارم خودت را کنترل کنی! / فیلم

 

اخبار داغ 

واکنش حیدری به صحنه مشکوک بازی استقلال - سپاهان و تسویه مطالبات داوران کیت جدید پرسپولیس رونمایی شد + عکس توپ طلای 2022 / نامزدهای جایزه یاشین معرفی شدند توپ طلای 2022 / اعلام نامزدهای جایزه کوپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد دانشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان

به گزارش ورزش‌سه، بر این اساس تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا با نفرات زیر برابر سپاهان صف آرایی می‌کند:
کردانی، سیدعلی، احسان علوان‌زاده، آنتیک، مومنی، فاتح، خالدی، وحید نامداری، حمودی، محمد اهل‌شاخه و پاک‌پرور.

همانطور که مشخص است سیاوش اکبرپور بازیکنان نامداری همچون مومنی، خالدی، حمودی و اهل شاخه را در ترکیب خود در اختیار دارد که سال‌های واپسین فوتبال خود را پشت سر می‌گذارند ولی تجربه آنها در دیدار حساس برابر سپاهان می‌تواند به کار نماینده شهر اهواز بیاید.

دیگر خبرها

  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!