Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: با گازرسانی در محور کرج به چالوس ۳ هزار و ۳۹۰ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

سیدرضا غفاریان در گفت‌وگو با ایسنا درباره اجرای تغذیه و گازرسانی به شهر و روستاهای بالادست سد امیرکبیر در جاده کرج به چالوس اظهار کرد: برای گازرسانی به این روستاها و شهر آسارا پروژه گازرسانی از جوستان به گچسر از سمت شهرستان طالقان در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طول لوله گذاری به مسافت ۴۸کیلومتر در چهار فاز اجرایی طراحی و لوله های ۱۲ اینچی برای این پروژه خریداری شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز خاطر نشان کرد: محور کرج به چالوس با مناظر چشم نواز و روستاهایی که در خود جای داده جزو چهار جاده زیبای جهان است که گازرسانی در هر کدام از این روستاها که در مناطق صعب العبور و کوهستانی قرار دارد دشوار و طاقت فرساست، اما شرکت گاز استان البرز تلاش دارد تا این پروژه با سرعت انجام شود.

غفاریان خاطرنشان کرد: در این محور روستاهای متعددی وجود دارد که پیست دیزین در این محور شهرت جهانی دارد و اگر به هر کدام از این روستا که صفت صعب العبور را با خود یدک می کشند گازرسانی شود شاهد شکوفایی در اقتصاد آن روستا خواهیم بود.

وی با یادآوری شعار «سالی به یادماندنی در گازرسانی جهادی به روستاها» خاطرنشان کرد: انتخاب این شعار دلیلی بر اهمیت این پروژه ها و انجام آن در سال ۱۴۰۱ است که با انجام این عملیات ۳۷ روستا و شهر آسارا در این مسیر صاحب گاز می شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: گازرسانی به این محور از سمت طالقان انجام می شود و خط تغذیه ۱۲ اینچی به طول ۴۸ کیلومتر پیش بینی شده که در این مسیر شهر آسارا با ۴۵۲ خانوار و ۳۷ روستا با ۳ هزار و ۳۹۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت گاز استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره راهداری شهرستان خواف گفت: در پی شکسته شدن ۲ سد خاکی در زیر کوه قاین استان خراسان جنوبی و ورود سیلاب به روستاهای مرزی حوزه استحفاظی این اداره، شاهد مسدود شدن راه روستایی «چاه زول» در این منطقه بودیم.   علی جعفرنیا با اشاره به استقرار اکیپ گشت و ناوگان راهداری از ساعات اولیه وقوع سیلاب در منطقه افزود: از ساعات اولیه دیروز و با تلاش و همت بی وقفه راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خواف نسبت به لایروبی و بازگشایی راه روستایی چاه زول اقدام شد.   وی تصریح کرد: در راستای خدمت رسانی به روستاییان و تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء ایمنی تردد کاربران جاده ای نسبت به نصب تابلو و علائم ایمنی و بارریزی «دستک ها» و آب بردگی های در این مسیر روستایی اقدام شد.   همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در گزارشی از مسدود شدن جاده های روستایی چهارباغ، طاغون،خانلوق، اریه و دامنجان در شهرستان نیشابور بر اثر سیلاب روز جمعه خبر داد.   بر این اساس با تلاش راهداران اداره راهداری نیشابوردر کمترین زمان و با هدف خدمت رسانی به روستاییان و تامین ایمنی تردد، با بکارگیری یک دستگاه گریدر و سه نفر نیروی راهدار مسیرهای روستایی مزبور بازگشایی شد.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.   شهرستان نیشابور در دو بخش سرولایت و مرکزی دارای چهار شهر «بار»، «خور»، چکنه و نیشابور و با ۳۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.      

 

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد