Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارلمان مصر امروز(شنبه) با اصلاحات وزارتی پیشنهادی توسط رئیس جمهور این کشور موافقت کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پارلمان مصر در جلسه فوق العاده خود با اصلاحات وزارتی که عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر آن را پیشنهاد داده بود موافقت کرد.

طبق این اصلاحات رضا حجازی به عنوان وزیر آموزش و پرورش و آموزش، هانی عاطف نبهان سویلم به عنوان وزیر منابع آبی، خالد عاطف عبدالغفار محمد که وزیر آموزش عالی بود به عنوان وزیر مسکن و بهداشت، محمد ایمن احمد عاشور به عنوان وزیر آموزش عالی، سها سمیر به عنوان وزیر مهاجرت، احمد عیسی طه عیسی ابوحسین به عنوان وزیر گردشگری، احمد سمیر صالح به عنوان وزیر تجارت و صنعت، محمد عباس حلمی هاشم به عنوان وزیر هواپیمایی مدنی، حسن محمد حسن شحاته به عنوان وزیر گروه‌های کارگری، نیفین یوسف محمد الکیلانی به عنوان وزیر فرهنگ، هشام عبدالغنی عبدالعزیز امنه به عنوان وزیر توسعه محلی، محمود مصطفی کمال عصمت به عنوان وزیر بخش فعالیت‌های دولتی و محمد صلاح الدین به عنوان وزیر تولیدات جنگی تعیین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهارمین و بزرگترین اصلاحات وزارتی از زمان تعیین مصطفی المدبولی به عنوان نخست وزیر مصر است.

عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر در پستی در فیسبوک نوشت: از پارلمان خواستم امروز برای بررسی تغییر برخی پست‌های وزارتی تشکیل جلسه بدهد. این اقدام در راستای ارتقای عملکرد دولتی در برخی پرونده‌های مهم در سطح داخلی و خارجی است که در حمایت از منافع کشور و توانایی‌های آن نقش دارد. از تمام وزرایی که مأموریت‌هایشان را به پایان رساندند تشکر و برای کسانی که به جایشان تعیین شده‌اند آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مصر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مصر عنوان وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد

سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه تلاش دولت این است که به شیوه‌های گوناگون در حوزه معیشت، بهداشت و درمان و مسکن رضایت کارگران جلب شود.

به گزارش دانشجو، او گفت: همواره برخی از اعضای شورای عالی کار از تصمیمات شورا گلگی می‌کنند، برای برون رفت از این گلایه‌ها بهتر این است که مجلس محترم شورای اسلامی که برآمده از آحاد مختلف جامعه است و کل ملت را نمایندگی می‌کند، حداقل دستمزد را تعیین کند.

او افزود: شورای عالی کار فعالیت خود را انجام می‌دهد؛ این شورا یکی از وظایفی که دارد تعیین حداقل دستمزد کارگران است.

دیگر خبرها

  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • کارگران ۱۱ اردیبهشت تعطیل هستند؟
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • وزیر اسرائیلی به نتانیاهو: به رفح حمله نکنی، کابینه‌ات ساقط می‌شود
  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند