Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سابق آیندهوون و برایتون روز گذشته به صورت رسمی به باشگاه پرسپولیس منتقل شد.

خرید سرخ پوشان در رسانه های اورپا بازتاب گسترده ای داشت. لوکادیا دوران طلایی اش را در باشگاه آیندهوون هلند گذراند و در سال ۲۰۱۸ بعد سال ها درخشش در اوج با مبلغ ۱۸ میلیون یورو به برایتون ملحق شد؛ اما افت لوکادیا با انتقال به برایتون آغاز شد و در نهایت در سال ۲۰۲۲ به پرسپولیس منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه سایت «ED» هلند در گزارشی به این انتقال پرداخت و نوشت: لوکادیا دوران طلایی اش را در آیندهوون بود. او زمانی لقب «مسی دوشنبه شب ها» را به خود اختصاص داده بود راهی لیگ ایران شد و به تیم پرسپولیس پیوست.

دلیل اصلی انتقال لوکادیا به لیگ ایران دریافت دستمزدی قابل توجه از باشگاه پرسپولیس است. گفته می شود او سالیانه در باشگاه ایرانی مبلغ دو میلیون یورو( براساس ارزش گذاری ترانسفرمارکت) کسب خواهد کرد.

نایمخن اخیرا مشتری لوکادیا بود ولی پیشنهاد مالی بهتر باشگاه ایرانی در نهایت باعث شد تا این بازیکن به یکی از لیگ های خاورمیانه منتقل شود.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: یورگن لوکادیا یورگن لوکادیا در پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: آیندهوون قهرمان هلند شد

این خبر تکمیل می شود

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • رسمی: آیندهوون قهرمان هلند شد
  • صدها هزار تن گندم خوزستان به سیلوها منتقل شد
  • دلیل اختلال در پروازهای خرم آباد ؛ یک عروسی شهر را بهم ریخت !
  • حمایت از فلسطین توسط هلندی ها با رژه خودرویی + ویدئو
  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی