Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس شعبانی از تلاش برای تکمیل مسیرهای دسترسی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید همدانی با بلوار کاج خبر داد و گفت: در راستای اهداف معاونت فنی و عمرانی مبنی بر تکمیل گردش‌های ترافیکی تقاطع‌های موجود در شبکه معابر بزرگراهی شهر تهران، اجرای ۳ مسیر راستگرد و یک دوربرگردان در تقاطع بزرگراه شهید همدانی با بلوار کاج و اجرای شیبراهه‌ها و تکمیل پل به انضمام اجرای یک مسیر راستگرد و یک دوربرگردان در تقاطع این بزرگراه با خیابان گل‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در تشریح اقدامات انجام شده در تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی- کاج از احداث ۴۶ حلقه شمع در ضلع شمال این تقاطع خبر داد و گفت: عملیات احداث دسترسی‌های غیر همسطح شرق به شمال و شمال به غرب و نیز دوربرگردان شمال به شمال در این بخش از پروژه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اجرای شیبراهه های پل تقاطع بزرگراه شهید همدانی با خیابان گل‌ها که به صورت نیمه کاره رها شده بود ضمن اجرای بتن ریزی پی‌ها در حال پیگیری است، از وجود یک لوله آب شرب به عنوان معارض تاسیساتی در شمال شرق این تقاطع و یک معارض ملکی در مسیر اجرای دسترسی جنوب به شرق و دوربرگردان جنوب به جنوب تقاطع خبر داد و گفت: اقدامات لازم جهت رفع معارضین مربوطه در حال انجام است.

شعبانی پیشرفت عملیات اجرایی به منظور تکمیل گردش‌های ترافیکی این ۲ تقاطع را حدود ۲۰ درصد اعلام و اظهار کرد: دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همدانی با بلوار کاج در سال جاری تکمیل شود؛ امری که البته منوط به رفع به موقع معارضین ملکی و تاسیساتی است.

کد خبر 5562124

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران مدیریت شهری احداث تقاطع غیرهمسطح شهرداری تهران شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران روز خبرنگار بهزیستی آتش نشانی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران سازمان امداد و نجات هلال احمر گردشگری غلامحسین محسنی اژه ای دادگستری تهران عضو شورای شهر تهران ورزش دانش آموزی علی القاصی مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید اصغر پوربهشت‌زاده گفت: اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن دعوت از عموم برای شرکت در مراسم افزود: اجلاسیه شهرستانی پیش‌نیاز دومین کنگره ملی شهدای استان و این روز‌ها همه جای استان معطر به نام و یاد شهدا است.
وی از برگزاری پنج هزار برنامه ویژه در راستای کنگره ملی شهدا در شهرستان خبر داد و اضافه کرد: ۳۸۱ یادواره در قالب خانگی، پایگاهی، محله ای و اقشار از جمله برنامه‌ها برای گرامیداشت یاد شهدا در یک سال اخیر بوده است.
پور بهشت ادامه داد: در راستای بزرگداشت شهدا ۲۲۰ فقره جهیزیه به ارزش ۶۰ میلیارد ریال بین زوج‌های نیازمند توزیع شد.
پوربهشت گفت:کاشت ۲ هزار نهال به یاد شهدا و اجرای جشنواره‌های فرهنگی به یاد شهدا از دیگر برنامه‌ها بود.
وی با اشاره به رنجش خاطر خانواده شهدا و اعتراض نسبت به وضع موجود تصاویر شهدا در معابر افزود: امروز به برکت اجلاسیه شهر مزین به تصاویر ۴۱۲ شهید خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت